The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
UTFS!!! :(:(:(
En om je uit een droom te helpen: die krengen draaien alleen echt stabiel met 2 Athlon MP CPU's, en die draaien vooralsnog niet sneller dan 1.2GHz
En om je uit een droom te helpen: die krengen draaien alleen echt stabiel met 2 Athlon MP CPU's, en die draaien vooralsnog niet sneller dan 1.2GHz
Oslik, blyat! Oslik!
Heb je goed gezien..Op donderdag 12 juli 2001 22:49 schreef Serious_Sam het volgende:
MOBO is tog een moederbord als ik het goed hep tog ??
nieuw hier he... gefeliciteerd met je eerste post
/back on topic
Waarom wil je een dual amd?Op donderdag 12 juli 2001 22:22 schreef silentsnow het volgende:
Naja, ik ben dus gek.
Maar toch wil ik over +/- 3 weken een Dual Athlon Mobo kopen. Kan iemand mij iets over deze mobo vertellen: welke er zijn, chipset ed.
Er komt dan een dual 1,4 of dual 1,5 GHz op.
DDR gewenst
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hoezo welke chipset en ed.Op donderdag 12 juli 2001 22:22 schreef silentsnow het volgende:
Naja, ik ben dus gek.
Maar toch wil ik over +/- 3 weken een Dual Athlon Mobo kopen. Kan iemand mij iets over deze mobo vertellen: welke er zijn,chipset ed.
Er komt dan een dual 1,4 of dual 1,5 GHz op.
DDR gewenst
Volgens mij is er op dit moment maar 1 chipset voor hoor...
De AMD 760MP
Eeuwige n00b
Werd die al niet vervangen door de 760MPX of zoiets?Op donderdag 12 juli 2001 23:17 schreef fazer het volgende:
Hoezo welke chipset en ed.![]()
Volgens mij is er op dit moment maar 1 chipset voor hoor...
De AMD 760MP![]()
Stukje uit tweakersOp donderdag 12 juli 2001 23:21 schreef WiD het volgende:
[..]
Werd die al niet vervangen door de 760MPX of zoiets?
Je hebt dus gelijk, maar zo veel verschil zit er toch niet tussenAnand geeft in zijn dual Athlon review voor het eerst concrete details over de 760MPX, een chipset die we al eerder in het nieuws hebben zien opduiken maar waar tot dusver geen informatie over bekend was. De 760MPX is een nieuwe revisie van de 760MP chipset, die als belangrijkste verschil de ondersteuning voor 66MHz, 64-bit heeft. De 760MPX chipset zal gebruik maken van de nieuwe AMD 768 southbridge, die via een 32-bit, 66MHz interconnect aan de northbridge geknoopt zal worden. De bandbreedte tussen de north- en southbridge komt daarmee op gelijk niveau als VIA's V-Link en Intel's Hub Architecture.
Eeuwige n00b
Tyan heeft toch een dual SocketA mobo? Schijnen wel bijzonder duur te moeten zijn.. kijk maar es ff in de nieuwssectie van t.net.. daar heeft wel het 1 en ander ingestaan.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ik ben dom en heb even geen zin in de search te gebruiken 
maar die dual moboplankjes van amd hebben persee MP processoren nodig?
maar die dual moboplankjes van amd hebben persee MP processoren nodig?
Asus A7N
UTFS
UTFS
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Op vrijdag 13 juli 2001 09:45 schreef Dinictus het volgende:
Asus A7N
UTFS
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ik heb dus nog steeds een tyan thunder k7 (dual athlon, versie met scsi, type s2462UNG) liggen, over van de overigens geslaagde inkoopactie in de US. Ik wil er 1300 piek voor hebben, toch in de buurt van 500 piek minder dan in pricewatch. Wie geinteresseerd is moet maar even mailen op barzovski@hotmail.com (mail ik je terug met m'n echte nospam email adres)
Wat denken jullie hiervan 
moet je misschien nog wel even wachten maar het is in ieder geval een stuk goedkoper...
moet je misschien nog wel even wachten maar het is in ieder geval een stuk goedkoper...
Eeuwige n00b
Pagina: 1