Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel is om gewoon te gamen, met games als PUBG, GTA V en een shooter als Rising Storm 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wilde het systeem eigenlijk wat budget+ / casual houden, maar door de huidige prijzen is dat niet te doen in de kwaliteit die ik hem gun. Daarom is de build uitgekomen rond de 900 euro, en daar wil ik het graag wel bij houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag even bekijken of ik geen domme fouten heb gemaakt bij de keuzes maken van de build.
De build is begonnen als bijna-kopie van BBG en is vervolgens van een aantal kanten aangepast. Misschien dat er daardoor keuzes zijn gemaakt die lezers hier niet zouden doen.
Het doel is om gewoon te gamen, met games als PUBG, GTA V en een shooter als Rising Storm 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wilde het systeem eigenlijk wat budget+ / casual houden, maar door de huidige prijzen is dat niet te doen in de kwaliteit die ik hem gun. Daarom is de build uitgekomen rond de 900 euro, en daar wil ik het graag wel bij houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag even bekijken of ik geen domme fouten heb gemaakt bij de keuzes maken van de build.
De build is begonnen als bijna-kopie van BBG en is vervolgens van een aantal kanten aangepast. Misschien dat er daardoor keuzes zijn gemaakt die lezers hier niet zouden doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 179,60 | € 179,60 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB | € 284,- | € 284,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 95,53 | € 95,53 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 909,48 | |
[ Voor 5% gewijzigd door BananaHeadz op 22-01-2018 13:38 ]