Toon posts:

Wordpress/Woocomerce Bug of zie ik iets over het hoofd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Nu al een maand bezig met mijn site zonder problemen of vragen maar gister ging het toch weer mis.

Ik krijg opeens een heel andere manier aangeboden om mijn product afbeeldingen te uploaden...
Zo zag het er vroeger zo uit: Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/3557be97293fee29b0377027c2ee302a.png

En nu krijg ik de ''Multi media bestand uploader'' aangeboden wat heel erg omslachtig is.
Ik heb verder geen plugins gedownload o.i.d. Ik logde gewoon in op een nieuwe dag en het was er...

Verder kan ik ook geen tekst toevoegen op de ''product bewerk pagina''. Nergens klikken...

Ik heb er voor de duidelijkheid weer een video van gemaakt:

Wie kan mij helpen! Red echt mijn dag...

Offtopic:
Ik ben klant van Hostnet en heb hun al om hulp gevraagd. Al bieden ze een heel luxe mooi Wordpress pakket aan met automatische updates en dergelijke krijg ik van hun het antwoord dat hun helpdesk niets af weet van Wordpress en zich daar niet mee bezighoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-10 13:44
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:56:
Ik heb er voor de duidelijkheid weer een video van gemaakt:
[video]
"Deze video is niet beschikbaar..."

Verder geen idee waar het probleem zit, is Wordpress recent (automatisch) geupdatet? Misschien is dat de reden van de verandering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb jij nog Flash op je PC misschien?
downloads: WordPress 4.9.2
An XSS vulnerability was discovered in the Flash fallback files in MediaElement, a library that is included with WordPress. Because the Flash files are no longer needed for most use cases, they have been removed from WordPress.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Held!!! Was geen flash maar mijn Java! Opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer zoals het hoort! Dank!