[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik ken hem niet, maar kijken naar zijn specificaties een paar opmerkingen:
1) Het OS is VT-OS. Mij geen bekend OS, dus even nagezocht op Internet. Hier de site van de makers. Via die links kwam ik maar bar weinig extra software tegen. Een minpuntje vergeleken met het PalmOS.
2) De cradle is serieel, langzaam als je weet dat veel moderne PDA's USB gebruiken (op Palm gebied alle Visor's).
Als je een goedkope PDA zoek zou je naar de Visor Handspring Deluxe moeten zoeken. Die zag ik laatst (in Duitsland) voor 400DM. Als je wat meer er voor over hebt moet je voor de Handspring Visor Prism gaan.
1) Het OS is VT-OS. Mij geen bekend OS, dus even nagezocht op Internet. Hier de site van de makers. Via die links kwam ik maar bar weinig extra software tegen. Een minpuntje vergeleken met het PalmOS.
2) De cradle is serieel, langzaam als je weet dat veel moderne PDA's USB gebruiken (op Palm gebied alle Visor's).
Als je een goedkope PDA zoek zou je naar de Visor Handspring Deluxe moeten zoeken. Die zag ik laatst (in Duitsland) voor 400DM. Als je wat meer er voor over hebt moet je voor de Handspring Visor Prism gaan.
rm -r *
Ik kan hierover niets vinden met de search
Volg je bankbiljetten
Ik heb ding zien staan in de makro krant. Heel goedkoop ding, toch? Volgens mij is het krampachtige poging een soort Palm achtig iets te verkopen. Maar incompatible met Palm software lijkt me.
Dus als je alleen die functionaliteit wil die er standaard op zit, dan kan het een aardig ding zijn. Maarrr, lijkt me sterk dat het het gemak van PalmOS zelf maar kan benaderen.
Dus, ff doorsparen voor een Palm of Handspring of Sony.
[voorkeur modus=aan]
Of nog ff wat langer doorsparen voor een PocketPC!
[/voorkeur modus]
Dus als je alleen die functionaliteit wil die er standaard op zit, dan kan het een aardig ding zijn. Maarrr, lijkt me sterk dat het het gemak van PalmOS zelf maar kan benaderen.
Dus, ff doorsparen voor een Palm of Handspring of Sony.
[voorkeur modus=aan]
Of nog ff wat langer doorsparen voor een PocketPC!
[/voorkeur modus]
En wat voor nuttige info krijg je dan.... geenZoek eens op laser pocket ofzo..
Volg je bankbiljetten
Ik raad het je ten zeerste af. Op mijn werk hebben we hem een keer in bruikleen gehad, maar hij valt zwaar tegen.
Ik heb nu zelf een PalmIIIxe en daar is tenminste veel software voor te verkrijgen en dat kun je van die Laser niet zeggen. Leuke van die Laser is dat er een microfoontje inzit, maar dat is dan ook wel het enigste denk ik...
Ik heb nu zelf een PalmIIIxe en daar is tenminste veel software voor te verkrijgen en dat kun je van die Laser niet zeggen. Leuke van die Laser is dat er een microfoontje inzit, maar dat is dan ook wel het enigste denk ik...
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
bedankt Ruud2001, dat zijn tenminste antwoorden waar ik wat aan heb.
Volg je bankbiljetten
Mijn pa heeft hem even gehad, maar weer snel teruggebracht. Beviel niet echt. Scherm was onduidelijk zei hij.
Hij heeft nu een Plm IIIxe (net als ik
)
Hij heeft nu een Plm IIIxe (net als ik
Pagina: 1