solar licht auto aan bij donker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
https://www.ebay.nl/itm/P...ksid=p2060353.m2749.l2649

ik heb deze solar lamp gekocht. werkt op zich goed. ik wil er alleen een automatische schakelaar op hebben , dat ie aangaat als het donker wordt.ik heb op ebay china gezocht naar de hardware, maar kan het niet echt vinden. we hebben een haan die al om 4 uur gaat kraaien. en geen stroom bij het kippenhok. dus wil ik de kippen in het licht zetten met deze lamp. als het donker wordt. moet alleen niet te duur worden :)

eventueel een timer zou ook goed zijn

de lamp heeft een e27 fitting en kan ook in een gewone lampfitting gedraaid worden. er zit een kapje overheen die de lamp aanzet als je het kapje er strak op draait. de lamp werkt ook als je de achterkant en de zijkant van de fitting vast hebt.

voor 12v kan ik ze wel vinden.de auto licht aan bij donker..en de 999 minuten timers. anders ga ik die weg ;P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 07:57
Ik denk dat de lamp meet of de fitting kort gesloten wordt en dan aan gaat. Als je het kapje door meet zul je waarschijnlijk een kortsluiting meten. Elke schemerschakelaar met een potentiaalvrij contact zou dan met wat hobbyen gebruikt kunnen worden om de lamp aan te zetten.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkVell
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Wat heeft die haan hiermee te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
kraait om 4 uur als het pikke donker is. is in een woonwijk ook nog :O ik zelf ben ook makkelijk wakker door gekraai haha dus ik wil de haan een aantal uren wakker houden met licht, zodat ie rond 7uur kraait. doet ie opeens sinds vorige maand.

[ Voor 33% gewijzigd door steppert op 23-01-2018 13:16 ]