Ik heb een setup die het al jaren prima doet. Van Ziggo krijgen wij 150 of 200 Mbit binnen, dit moet ruim voldoende zijn voor een stabiele internetverbinding. Echter laat het WiFi-signaal de laatste maand te wensen over. Hier beneden staat de setup die ik momenteel gebruik, zowel de Thomson en de EnGenius zenden een WiFi-signaal uit, maar beide zijn ze erg slecht. Soms vallen ze helemaal weg, soms heb je net een Mbit per seconde, erg vervelend dus.

Ik ben een leek op het gebied van netwerken, het enige wat ik heb geprobeerd tot dusver is het aanpassen naar 5GHz ipv 2.4 GHz. Het werkt inmiddels een klein beetje beter, maar nog steeds verre van hoe het ooit was.
Ik hoor graag van jullie wat ik kan proberen om dit te verhelpen, mocht er nog meer informatie nodig zijn dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!

Ik ben een leek op het gebied van netwerken, het enige wat ik heb geprobeerd tot dusver is het aanpassen naar 5GHz ipv 2.4 GHz. Het werkt inmiddels een klein beetje beter, maar nog steeds verre van hoe het ooit was.
Ik hoor graag van jullie wat ik kan proberen om dit te verhelpen, mocht er nog meer informatie nodig zijn dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!