Zoekfunctie gooit filter weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Was net in een forum aan het zoeken en kwam er achter dat de zoekfunctie bij een aanpassing op de zoekfunctie de filter weggooit van het forum waarin gezocht wordt.

Om dit in context te brengen:

- Ik open Hardware & Spielerij Algemeen
- Via de zoekbalk bovenin zoek ik op "Playstation" waarbij de optie staat op "dit forum". Alle resultaten komen naar voren in Hardware & Spielerij Algemeen, filter "Hardware & Spielerij Algemeen" is actief.
- Ik denk, ik wil toch wat gerichtere resultaten over de Playstation, dus ik wijzig mijn zoekterm naar "Playstation 4". Filter "Hardware & Spielerij Algemeen" word weggegooid en er wordt over het hele GoT forum gezocht.

Lijkt mij dat dit niet hoort. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

De zoekbalk bovenin heeft geen relatie met de filters links. Dat is vanuit gebruikersperspectief inderdaad onlogisch en in het geval dat de originele zoekbalk meer opties had dan de 'algemene' ook onpraktisch. Het is echter meer een UX-probleem dan echt een bug, dus ik verplaats dit topic even naar Mooie Features zodat onze productmensen daar (nog) eens over na kunnen denken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Het is alweer even geleden dus ik vroeg me af of iemand dit nog in het takenpakket heeft zitten.
Het blijft een tikkie ergerlijk dat ik erin blijf trappen dat de zoektermen aanpassen zorgt voor het in de verkeerde topics zoeken.

<insert classic 'hoe moeilijk kan het zijn om dat even aan te passen' comment> :>