Toon posts:

Nwe Videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
videokaart ter vervanging van 980ti. Ik game op 23" 1440p IPS. bij de recentere games begint deze op zijn limiet te lopen. ik wil dan ook alles in ultra doen. mogelijkheid dat ik dit jaar naar een 4K of groter scherm (nog niet zeker)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
liefst ASUS

https://tweakers.net/pric...gtx1080ti-11g-gaming.html
https://tweakers.net/pric...x-gtx1080-a8g-gaming.html

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
MB :
MB :Formula VIII
CPU: I7 7700k
Ram : corsair vengeance 2x8Gb,
PSU : Corsair AX760w .

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2018 11:38 ]

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

CAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:22
Het is me niet helemaal duidelijk wat de vraag is. Wil je weten of deze twee 1080ti kaarten goed zijn? Of wil je weten of de meerprijs van de 11g het waard is? Of wil je weten of het wel zin heeft om een 1080ti te kopen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De eerste link werkt overigens niet helemaal lekker, maar ik ga ervan uit dat dat dezelfde videokaart is, maar dan met meer RAM. Ik zou dan, zeker aangezien je ook richting 4K zit te denken, de 11G variant nemen, dan ben je in elk geval ook daarop voorbereid.

Wel zou ik even wachten met de aankoop, de prijzen zijn momenteel sky high in verband met slechte leverbaarheid.

Verwijderd

Topicstarter
Philip Ross schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:32:
Het is me niet helemaal duidelijk wat de vraag is. Wil je weten of deze twee 1080ti kaarten goed zijn? Of wil je weten of de meerprijs van de 11g het waard is? Of wil je weten of het wel zin heeft om een 1080ti te kopen?
ik heb momenteel een 980ti, maar wil deze vervangen door een 1080 of 1080ti.
De vraag is, gezien mijn config, welke van de 2 raden jullie aan?

is de 1080 een 'grote' update voor de 980ti en is deze interessant genoeg indien ik naar een groter scherm ga (nu 23", maar wil misschien dit jaar naar 27" gaan, in 1440 of 4K)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Zou gelijk voor een ti gaan met 4k op het oog, als je dan bij 1440 blijft heb je gewoon meer FPS (over) een tijdje totdat games zo zwaar worden dat je toch weer moet upgraden.
Pagina: 1