hallo ik krijg volgende week kabelinternet nu wil ik met twee computers te gelijk op internet heb al een netwerkje staan maar dan moeten altijd alle twee de computers aan staan kan dit ook anders? hoe moet ik dit aanpakken?
humm, bulldog...moet dit niet naar [NT] ?????
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Afhankelijk van hoe veeleisend je bent kun je je internetverbinding delen met de standaard windows ICS (Internet Connection Sharing) of als je iets meer wilt een programmatje als winroute.
Meer info vind je in de [topic=152460]
Meer info vind je in de [topic=152460]
Verwijderd
Als je kabel krijg van @home betaal dan gewoon een tientje meer in de maand voor je 2e cc adres en doe et met hub, heb ik ook en is prima.
Alle onderstaande mogelijkheden vallen af behalve wat Fallen_angel zegt over @home aangezien je niet beide pc's aan wilt hebben met je kijken of je provider de mogelijkheid bied voor meerdere ip adressen, indien dit chello is heb je al een probleem en ben je genoodzaakt om 1 pc aan te hebben staan wanneer je op de andere pc wilt internetten.Op donderdag 12 juli 2001 22:14 schreef mvtb het volgende:
hallo ik krijg volgende week kabelinternet nu wil ik met twee computers te gelijk op internet heb al een netwerkje staan maar dan moeten altijd alle twee de computers aan staan kan dit ook anders? hoe moet ik dit aanpakken?
[AbC]
Als geld geen (of niet zo'n grote) rol speelt dan vervalt die noodzaak weer..Op vrijdag 13 juli 2001 04:30 schreef sharky_ het volgende:
...
indien dit chello is heb je al een probleem en ben je genoodzaakt om 1 pc aan te hebben staan wanneer je op de andere pc wilt internetten.
Je kan nl ook een hardware matig routertje kopen....rond de 400 gulden en dan ben je overal vanaf.
Zoek maar eens op SMC barricade / Netgear / Linksys / Vigor. Zomaar een paar merken die leuke low-budget routers verkopen.
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1