Toon posts:

Advies m.b.t. keuze versterker/sub ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ben ik redelijk tevreden over wat ik nu in de auto heb liggen (2x Infinity Kappa 6x9" en 2x Infinity Reference Compo op een Pioneer DEH-P5100R-B) maar wil toch wat extras ... vooral in de lage frequenties ... ;)

Nou heb ik op het ogenblik 2 mogelijke opties :

RAF heeft op het ogenblik een Infinity Perfect 10 sub in de aanbieding voor 279,- en deze wil ik dan in combinatie doen met een Magnat Classic 480 versterker ... deze is op het moment in de aanbieding voor 369,- ... zoals jullie kunnen zien zijn het aanbiedingen (als het goed is) en let ik dus een beetje op de centjes ...

De andere mogelijkheid is om via een vriend een 12" Earthquake Subwoofer met een nog onbekende versterker aan te schaffen voor 300,- ... deze zijn dan wel 2e hands ...

Nou is de 2e mogelijkheid natuurlijk wel iets heel anders dan de eerste ... maar ik moet toegeven dat het alleen maar iets moet toevoegen aan het geluid en een beetje moet dienen om mijn huidige speakers enigzins te "ontlasten" van de lage frequenties ...

Nou is mijn vraag dus "wat denken jullie ervan" ... en dan met nadruk op de verschillende componenten (Infinity, Magnat, Earthqauke)

Alvast bedankt ... :)

Verwijderd

hoezo wil je een andere versterker dan?
je zie ik ben er tevreden over.
alleen je wild wat meer laag,dan zou ik gewoon een wat beter sub nemen

RW

• Holyjoe
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Ik heb er helaas nog geen versterker tussen hangen ... die pioneer is de headunit ... :)

Holyjoe (a.k.a. Sietze)

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

omdat ik ook pas op zoek ben geweest naar een subje heb k het een en ander gehoord. helaas heb ik niet naar infinity geluisterd , meeromdat mij aangeraden werd naar iets anders te kijken ivm met mijn muziek smaak (of wansmaak hoe je het wil noemen)

mogelijk voor niet te veel geld

rockford fosgate woofertje rfz serie voor ongeveer f250,- 10 inch of 300 12inch

voor ongeveer 300 piek boston acoustics rally 10inch

jbl heeft verschillende woofers voor rond de 200- 300 piek

wil je wat goedkoper dan kan je mischien naar een magnat woofertje kijken.

2 kanaals versterkerje erbij

magnat traxx 300 mischien voor fl 300,-
of mischien iets van pioneer (voor niet te veel geld).

die magnat is 4 kanaals? mischien een magnat traxx600 dan ..bevalt mij erg goed zit meteen een filter op om het laag weg te halen vorr je gewone speakers :) die magnat versterker waar jij het over hebt ken ik niet maar ik weet wel dat ie in dit forum al eens eerder voorbij is gekomen dus mischien kan je daar een keertje naar zoeken(topic 2*12inch in vw dacht ik)

kabel setje met zekeringhouder tulp dikke voedingskabel en oogjes etc voor 100piek

ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je wat leuks uitzoekt :)

mollie