Video opnemen van TV-kaart

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben in het bezit van een Terratec PCTV Pro kaart. Nu is het standaard tv-view-programma hiervan niet van erg hoge kwaliteit. Bovendien wil ik ook scheduled video willen opnemen.
Wie weet voor mij een (goedkoop, liefst gratis of shareware) programmaatje dat én TV kan laten zien én ook nog scheduled video kan opnemen?? Of zijn er alternatieven?

Verwijderd

Scheduled zal moeilijk gaan denk ik. Ik heb er ook behoorlijk mee lopen kloten, met 4 verschillende programma's ofzo, geen een werkte er. Twee kon ik er niet eens gebruiken omdat die niet win2k compatible waren (ééntje was zeer onstabiel en de andere wilde niet eens door de setup komen).

En misschien kan je virtualdub ff proberen:
Hiero

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 13:08

Steffie

Opaque

Op donderdag 12 juli 2001 22:10 schreef Vo0 het volgende:
Scheduled zal moeilijk gaan denk ik.
Bij mij werkte die scheduler van CinePlayerDVR 2.5 Plus wel goed met een Hauppauge WinTV. Dat progsel gebruikt trouwens de Ligos MPEG encoder, dus de kwaliteit is niet het beste van het beste :)

http://www.cinax.com

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Voor scheduled opnemen gebruik ik altijd AVI_IO.

werkt perfect.

• koelkast
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 23:01 schreef _SpaceCowboy_ het volgende:
Voor scheduled opnemen gebruik ik altijd AVI_IO.

werkt perfect.
En waar vind ik dat :?

Verwijderd

En waar vind IK dat :)

• koelkast
  • Niet online
Ff zoeken op google.com doet soms wonderen:

http://www.nct.ch/multimedia/avi_io/

Werkt prima hier, je kunt wel verschillende codecs kiezen. Lekker compact programmaatje, die cinevideo werkt niet onder win2k en winXP, deze wel!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 23:39 schreef LL Koelkast het volgende:
Ff zoeken op google.com doet soms wonderen:
Inderdaad ;)
Pagina: 1