Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• pronkje
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 05-04 10:46
Dat probleem van niet kunnen inloggen heb ik gisteren een nieuwe telefoon gekocht(HTC 10),taal ingestelt op Nederlands verbinding met mijn wifi eerst vraagt hij mijn E-Mail van google ingevuld was goed toen mijn voornaam en mijn achternaam ook goed,staat er"Er is geen Google-account met de gegevens die u heeft opgegeven,maar ik weet dat ik het 100% goed heb ingevuld.
(Eigenlijk wel vreemd dat de telefoon gelijk verbinding wil hebben met de google server in je niet naar instelllingen of af andere apps kan gaan.)iemand enig idee?

Alle reacties

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02:15

-36-

Trust me. I'm an amateur

.

[Voor 98% gewijzigd door -36- op 21-01-2018 22:32]

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:55
Dat is voor het terug halen van je backups e.d.
Dus niet vreemd. Of je moet kiezen voor installeren als nieuwe telefoon en later backups terug zetten. Beide kan de uitkomst hetzelfde zijn.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Of misschien een probleem met 2-factor authenticatie? Vroeger moest je app passwords maken. Is dat nog steeds zo, eigenlijk? Lang geleden dat ik mijn telefoon ingesteld heb ;)

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Je kunt het nog zo zeker weten maar schijnbaar is het toch niet in orde.
Probeer anders eens op een pc op gmail in te loggen met die accountgegevens?

Wat zou het anders zijn? Dat google even zonder jouw medeweten je inloggegevens gaat veranderen?

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. *2019 Update* | Blogn00b |

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02:15

-36-

Trust me. I'm an amateur

.

[Voor 117% gewijzigd door -36- op 21-01-2018 22:32]

• jant
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
*knip*. Dit voegt niks toe en mag via een TR.

[Voor 77% gewijzigd door rens-br op 22-01-2018 09:22]

• pronkje
quote:
SuBBaSS schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:51:
Je kunt het nog zo zeker weten maar schijnbaar is het toch niet in orde.
Probeer anders eens op een pc op gmail in te loggen met die accountgegevens?

Wat zou het anders zijn? Dat google even zonder jouw medeweten je inloggegevens gaat veranderen?
Ik heb het meteen op de computer opgezocht of ik iets verkeerd gedaan had maar daar kan ik gewoon inloggen

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

quote:
pronkje schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:04:
[...]

Ik heb het meteen op de computer opgezocht of ik iets verkeerd gedaan had maar daar kan ik gewoon inloggen
Heb je twee-factor-authenticatie aan staan?

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:41

SuBBaSS

-has Ryzen

quote:
pronkje schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:04:
[...]

Prima!
Waarom zou google het op je android device niet accepteren dan?
De vragen die je op je mobiel krijgt komen niet langs bij het inloggen op de website die je via de pc bezocht?

Zoals een ander hier al aangaf/vroeg: heb je bijv. 2 factor authenticatie aanstaan? Die vragen die je krijgt lijken op aanvullende informatie die je vaak aan moet geven bij het instellen van zoiets (de zgn. "security questions").
Als je die met gewoon bogus info hebt ingevuld ben je nu de sjaak, want google wil precies diezelfde bogus terug hebben....

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. *2019 Update* | Blogn00b |

• pronkje
quote:
Evanescent schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Heb je twee-factor-authenticatie aan staan?
nee

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

quote:
Wauw, weet je. Als je zo mager reageert op alle posts, ga je hier geen hulp vinden. Ga dan gewoon terug naar de winkel of bel de klantenservice. Succes, hoor!

• pronkje
quote:
Evanescent schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:16:
[...]

Wauw, weet je. Als je zo mager reageert op alle posts, ga je hier geen hulp vinden. Ga dan gewoon terug naar de winkel of bel de klantenservice. Succes, hoor!
sorry dat ik zo weinig reageer,dat komt door dat ik het gewoon zo druk heb.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:02
quote:
pronkje schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:07:
[...]

sorry dat ik zo weinig reageer,dat komt door dat ik het gewoon zo druk heb.
Dan kom je toch terug als je wel tijd hebt? Hoeven mensen hier nu ook niet hun tijd te verdoen d:)b

Mijn gok blijft dat je gewoon een foutje hebt gemaakt, want als je inlogt bij Google hoef je alleen de allereerste keer je voor- en achternaam in te vullen.

[Voor 21% gewijzigd door Hahn op 21-01-2018 22:10]

The devil is in the details.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
@pronkje op Tweakers wil iedereen je heel graag helpen, maar het moet wel van twee kanten komen.

Leg even duidelijk uit bij welke stap bij het aanmelden het mis gaat (post wat plaatjes van alle stappen o.i.d.), daarnaast is het ook handig om wat uitgebreidere antwoorden te geven en zelf ook wat moeite te doen.

Zoals andere ook aangeven met antwoorden zoals: pronkje in "Kan niet inloggen" komen we namelijk niet heel erg ver. Lees dus even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt en pas dan je postgedrag aan.

Verder heb ik je titel nog even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

• pronkje
Ik heb eens op Internet gekeken waarom in niet kan inloggen via Google op mijn HTC 10,ik heb bij de media markt een demo HTC gekocht(ik weet het naderhand natuurlijk niet zo slim)met korting en daar ziet blijkbaar een soort anti diefstal lock op? De eerste keer dat ik probeerde in te loggen heb ik blijkbaar iets verkeerd ingetikt? en toen stond er dat ik 24 uur moest wachten voor dat mijn account het deed,helaas dat bleek niet zo te zijn,dus ik dacht ik verwijder mijn Account en ik maak een nieuwe aan,dus zegt hij weer dat ik weer 24 moet wachten voor dat hij ontgrendelt is,als dat niet lukt ga ik morgen maar terug naar de winkel.
nu zijn er wel filmpjes op YouTube voor ontgrendeling maar ik ben bang als wat ik verkeers doe dat ik het probleem alleen maar erger maak.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True