Draadloos toetsenbord met touchpad voor multimedia gebruik

Pagina: 1
Acties:

• MGsubbie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik zoek een compact en stevig toetsenbord met touchpad voor het besturen van multimedia op mijn TV via mijn Windows 10 PC met volume knoppen. Andere media controles zouden handig zijn, maar zijn niet nodig.

Ik zou niet meer dan €50 willen uitgeven, maar liefst nog minder.

Ik gebruik normaal graag Logitech producten, maar ik heb met twee bluetooth muis + toetsenbord combinaties grote latency problemen gehad.

Mijn PC staat naast mijn TV, ik kijk graag vanuit mijn zetel naar shows of vanuit mijn keukentafel. Nu moet ik elk keer naar mijn PC lopen. Dus ik zoek iets eenvoudig om te kunnen pauzeren, volume aan te passen, en te kunnen zoeken naar specifieke bestanden met het toetsenbord. Ik zal nooit meer dan 10 meter ver van mijn PC zitten.

Ik ben nogal onhandig en laat vaak spullen vallen, dus graag iets dat tegen een stootje kan.

Of het nu QWERTY of AZERTY is maakt me niet veel uit.

Een vriend heeft iets in de trend van dit : pricewatch: Rii Mini Wireless Keyboard i8+ (RF USB 2.0)

Heb het al gebruikt, maar nog niet zo veel ervaring mee.

Maar ik neig meer naar een meer traditioneel toetsenbord pricewatch: Rii Mini Wireless Keyboard K12+

Of eventueel pricewatch: Microsoft All-in-One Media Keyboard (Qwerty UK)

[ Voor 8% gewijzigd door MGsubbie op 21-01-2018 17:09 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05

DarkSide

theres no place like ::1

Of de K400 van logitech?

Deze aan mijn ouders gegeven voor de HTPC omdat zij de Dinovo mini (wordt helaas niet meer gemaakt want dat vond ik altijd een super fijn toetsenbordje)

Doet het goed. En is niet duur.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17

Daniel36

Het oude liedje

De eerste is erg klein en daardoor onhandig. De tweede heb ik geen ervaring mee.
De derde wel en die voldeed uitstekend.