Toon posts:

Nieuwe printer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe printer voor zowel zwart-wit als kleur en dubbelzijdig enkelzijdig printen.

Wat is je budget?
200 euro, maar dat vind ik zelf al veel, als de inkt maar goedkoop is, ben gewend om 5 euro te betalen voor een setje inktcartridges van 5 stuks, niet de originele.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik had een MP560 van Canon, maar deze doet het niet meer, als hij maar hetzelfde kan en via de wifi kan printen etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al gekeken naar de EcoTank printers, maar ik weet niet of dat een goede keuze is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen, ik vind de inkt voor de meeste goedkope printers gewoon te duur, dan kost een setje cartridges bijna net zoveel als de printer. Ik hoop iniedergeval dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gezien je eisen aan een printer is het eenvoudig om de selectie te maken, kies een paar goedkope printers en kijk of daar je "5 euro per setje" ook voor te krijgen zijn en je kan je keuze maken. Kost je misschien even wat inzet maar nu laat je het ons doen ipv dat je het zelf doet.

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 21-01-2018 17:03 ]

39

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

pricewatch: Brother HL-1210W

Toner dus geen gedoe met dure, indrogende inkt, relatief goedkoop en snel printen, Wi-Fi. Ook een goed merk in mijn ervaring. Is wel in zwart-wit.