Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Herman456
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14-03 12:07
Mijn vraag
Geachten,

Ik merk dat ik regelmatig apps moet wissen op mijn telefoon (Samsung J5 2016) , mijn huidige 16 Gb intern geheugen is te krap.
Ik heb niets met "kijk mij eens een dure telefoon hebben" dus waarom geen volslagen onbekende maar kwalitatieve goede Chinese telefoon?

Mijn eisen:

-32GB, het mag meer
-Dual sim en SD kaart kunnen gebruiken (dus 3 slots)
-4G, ik woon in de hoofdstad, ik weet dat Xiaomi niet iedere band ondersteund in 4 G, mogelijk is dat te ondervangen met een goede provider te kiezen?
-Kunnen tetheren
-budget 150 tot 200 euro.

Wat adviseert u mij?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zoals gezegd u de Samsung J5 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik dacht eerst aan de redmi pro. Maar ik zit met mijn 3 slots wens.
...

Alle reacties

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:23

P_Tingen

omdat het KAN

En amoled? De j5 heeft die. Wil je dat ook in je chinaphone?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Bravertal
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:44
Xiaomi MI A1

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mia1

Heb er twee en het bevalt goed.

• Sirhc_95
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-03 11:40
Offtopic maar heb je Android 6.0 of hoger op de J5 2016 staan? Zo ja, kijk hier eens naar: https://www.androidplanet...axy-s7-adoptable-storage/

Het werkt al een jaar als een trein op de Samsung tablet van mijn ouders. De interne opslag en die van het micro sd kaartje worden samengevoegd, waardoor je ineens veel meer opslag hebt. Misschien de moeite waard om naar te kijken als je telefoon verder nog goed is?

• Herman456
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14-03 12:07
quote:
Sirhc_95 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:44:
Offtopic maar heb je Android 6.0 of hoger op de J5 2016 staan? Zo ja, kijk hier eens naar: https://www.androidplanet...axy-s7-adoptable-storage/

Het werkt al een jaar als een trein op de Samsung tablet van mijn ouders. De interne opslag en die van het micro sd kaartje worden samengevoegd, waardoor je ineens veel meer opslag hebt. Misschien de moeite waard om naar te kijken als je telefoon verder nog goed is?
Op de pagina zelf staat:

Blijkt dat het op dit moment niet mogelijk is om adoptable storage op je sd-kaart kunt krijgen met de nieuwe android-versie 7.0 (nougat). Hopelijk komt er snel een oplossing...

En ik ben net geupgrade.

De A1 gebruikt het 2e sim slot als ook SD slot. Helaas. Wat wel een mogelijkheid is is de Note A5 prime. Die heeft een dedicated SD slot. Ik hik nog even tegen het matige scherm en de matige camera aan, maar tot nu toe is het de enige mogelijkheid.

Herman456 wijzigde deze reactie 21-01-2018 19:33 (14%)

• Sirhc_95
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-03 11:40
quote:
Herman456 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:31:
[...]

Op de pagina zelf staat:

Blijkt dat het op dit moment niet mogelijk is om adoptable storage op je sd-kaart kunt krijgen met de nieuwe android-versie 7.0 (nougat). Hopelijk komt er snel een oplossing...

En ik ben net geupgrade.
Helaas, ik was er niet van op de hoogte dat de J5 2016 zelfs nog de Nougat update gehad heeft. De J3 2016 draait nu nog steeds op Lollipop (5.1.1).

Succes met de zoektocht naar een nieuwe telefoon!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True