Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht: Wireless Gaming surround headset

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views

• AlexanderVries
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23-01-2018
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

• Netsrek
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 30-03 19:48
Wellicht begin je met het invullen van de vragen zodat de community je kan helpen? Heb je zelf al de pricewatch bekeken om verschillende koptelefoons te vergelijken? Zo je titel te zien wireless?

Pricewatch: koptelefoons draadloos

[Voor 66% gewijzigd door Netsrek op 21-01-2018 11:23]

• Max-Imus
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15:50
Deze vraag is door hem ook op HWI gesteld, en net als daar geef ik hier hetzelfde antwoord:

De eisen die je op HWI stelt, geven net als daar hier in de pricewatch geen resultaat, je zal dus een keuze moeten maken.

En steek wat meer moeite in je startpost

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:43

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Antwoorden? :?

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:08

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Het idee achter de template is dat je deze invult. Ik heb het topic even open laten staan zodat je je topic nog aan kon passen, maar zo te zien is dit de uiteindelijke TS.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True