Ik zoek een?
Ik heb een oude PC op de kop kunnen tikken die ik graag klaar zou willen zetten om wat te gamen (Geen al te zware games: CS:GO, Football Manager, ... Ik vermoed dat het systeem het best een nieuwe videokaart kan gebruiken, maar dit weet ik dus niet zeker. Onderaan zie je de specs van m'n PC, maar ik weet dus niet wat ik het beste upgrade?
Nu heb ik wel een probleem, namelijk dat in Apparaatbeheer twee systeemapparaten geen drivers hebben. Namelijk 'PCI standard PCI-to-PCI bridge' en 'Intel Turbo Boost Technology Driver'. Ik heb hiervoor ook reeds gezocht op GoT en daar las ik dat dit m'n Chipset drivers zijn. Na wat uitzoeken blijkt dat de i5 van de 1e generatie is en daarvoor vind ik geen drivers. Daarom ben ik dus ook niet zeker of een nieuwe videokaart me wel zal helpen, als ik de chipset niet aan de praat krijg.
Wat is je budget?
Ik geef liever niet meer dan 250 euro uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, geen specifieke voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Alvast bedankt!
Ik heb een oude PC op de kop kunnen tikken die ik graag klaar zou willen zetten om wat te gamen (Geen al te zware games: CS:GO, Football Manager, ... Ik vermoed dat het systeem het best een nieuwe videokaart kan gebruiken, maar dit weet ik dus niet zeker. Onderaan zie je de specs van m'n PC, maar ik weet dus niet wat ik het beste upgrade?
Nu heb ik wel een probleem, namelijk dat in Apparaatbeheer twee systeemapparaten geen drivers hebben. Namelijk 'PCI standard PCI-to-PCI bridge' en 'Intel Turbo Boost Technology Driver'. Ik heb hiervoor ook reeds gezocht op GoT en daar las ik dat dit m'n Chipset drivers zijn. Na wat uitzoeken blijkt dat de i5 van de 1e generatie is en daarvoor vind ik geen drivers. Daarom ben ik dus ook niet zeker of een nieuwe videokaart me wel zal helpen, als ik de chipset niet aan de praat krijg.
Wat is je budget?
Ik geef liever niet meer dan 250 euro uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, geen specifieke voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Moederbord: Foxconn P55MX Series
- Chipset: Intel Ibex Peak P55, Intel Lynnfield
- CPU: QuadCore Intel Core i5-750, 3178 MHz (24 x 132)
- Geheugen: 2 x 2 GB DDR3-1066 DDR3 SDRAM (7-7-7-20 @ 533 Mhz) (6-6-6-18 @ 457 Mhz)
- Videokaart: PCI Express 2.0 x16: ATI Radeon HD 5400 Series
- Harde schijf: WDC WD15EARS-00MVWB0 ATA Device (1500 GB, SATA-II)
- BIOS: AMI 080015
Alvast bedankt!