Hallo Medetweakerts,
Ik zit met een probleem, een tijdje geleden voor iemand een systeem gebouwd. En hij heeft er nu al 7 maanden veel plezier aan tot er vandaag opeens een aantal problemen voordeden.
Ten eerste de specificaties:
Asus Prime Z270-A
Intel core I7 7700k
16gb Corsair vengeance lpx (2x8gb)
MSI GTX 1060
Corsair CX550M
500gb Samsung 850pro sad
2tb wdblue HDD
Be quiet silent loop 360
De pc heeft het al de tijd goed gedaan tot hij in een keer random blue screens kreeg. Dat is binnen 3 uur 9 keer voorgekomen en na de 9e keer deed de pc niks meer.
Cmos reset gedaan. Stroom er 10 minuten afgehaald. Powerknop gechecked en alle kabels nagekeken maar jammer genoeg mocht dit niet baten
Windows is geüpdate en 4 dagen daarna ging het fout.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Het hele systeem bestaat uit destijds gloednieuwe onderdelen en er is niet mee geoverclocked.
Heb je een idee? Ik hoor het graag van je!
Ik zit met een probleem, een tijdje geleden voor iemand een systeem gebouwd. En hij heeft er nu al 7 maanden veel plezier aan tot er vandaag opeens een aantal problemen voordeden.
Ten eerste de specificaties:
Asus Prime Z270-A
Intel core I7 7700k
16gb Corsair vengeance lpx (2x8gb)
MSI GTX 1060
Corsair CX550M
500gb Samsung 850pro sad
2tb wdblue HDD
Be quiet silent loop 360
De pc heeft het al de tijd goed gedaan tot hij in een keer random blue screens kreeg. Dat is binnen 3 uur 9 keer voorgekomen en na de 9e keer deed de pc niks meer.
Cmos reset gedaan. Stroom er 10 minuten afgehaald. Powerknop gechecked en alle kabels nagekeken maar jammer genoeg mocht dit niet baten
Windows is geüpdate en 4 dagen daarna ging het fout.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Het hele systeem bestaat uit destijds gloednieuwe onderdelen en er is niet mee geoverclocked.
Heb je een idee? Ik hoor het graag van je!
Professioneel Beunhaas!