Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 14:24
Ik heb een opleiding gezien bij Laudius. Ze zijn erg goedkoop met hun cursus en de opleiding wordt erkend door de brancheorganisatie. Nu heb ik twee vragen over Laudius. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het volgend van een cursus/opleiding bij dit opleidingsinstituut? En ze hebben een "voorleesfunctie". Ik zit veel in de auto dus dat lijkt mij ideaal. Hoe werkt zo'n functie. Ik kan er niet echt wat over terug vinden op hun website, google of youtube.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Afgezien van het instituut vraag ik me af hoe handig/veilig het is om cursusmateriaal al rijdend te luisteren, lijkt me dat het ofwel erg afleidt ofwel je er weinig van opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 14:24
pagani schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:12:
Afgezien van het instituut vraag ik me af hoe handig/veilig het is om cursusmateriaal al rijdend te luisteren, lijkt me dat het ofwel erg afleidt ofwel je er weinig van opslaat.
Zou het meer afleiden als telefoneren tijdens het rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Sunri5e schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Zou het meer afleiden als telefoneren tijdens het rijden?
Ja, en sowieso is andere dingen dan rijden doen tijdens het rijden geen goed idee. Mensen hebben altijd de mening dat ze wel wat anders kunnen doen tijdens een rit van een or meerdere uren, maar er is meer dan genoeg meetbaar bewijs dat dat geen goed idee is (tenzij je een autonoom voertuig hebt).

Voorlees/audioboek versies van educatie werken vooral goed met openbaar vervoer of als je een chauffeur hebt om dat je dan de rest van de weggebruikers niet in gevaar brengt en tegelijk ook je aandacht bij de stof kan houden.

[ Voor 19% gewijzigd door johnkeates op 20-01-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-09 13:03
Naar cursusmateriaal moet je inderdaad aandachtig luisteren, lijkt me niet dat dat bevorderend is voor je rijgedrag.