Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc upgraden of nieuwe kopen

Pagina: 1
Acties:

• fruitbraam
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-11 09:39
Goedemiddag allemaal,

Ik weet niet of ik op de juiste plek ben voor dit.
Ooit heb ik deze pc gekocht: http://aldi.medion.com/md...ge=aldi#ausstattung_anker
Nu is mijn vraag zouden jullie deze pc upgraden of een hele nieuwe kopen. Als de keuze uitkomt bij nieuwe pc dan ga ik een lijstje maken(daarom staat er nu geen lijstje bij).

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje photoshoppen en videobewerken, maar vooral veel gamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor upgrade maximaal 700 euro, maar als ik een nieuwe ga kopen dan heb ik een budget van 1500 euro ongeveer.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als ik een nieuwe koop dan neem ik alleen mijn scherm mee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor upgraden heb ik geen idee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur, maar neig zelf meer naar de intel processor.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwste games en voorlopig toekomstige games op ultra spelen met hoge fps.

Ga je overklokken?
Misschien

Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies of ik beter kan upgraden of een nieuwe pc kopen. Ik verwacht geen hele build voor nieuwe pc, maar ik verwacht wel suggesties van hoe ik mijn pc kan upgraden(ik heb namelijk zelf totaal geen idee).

Alvast bedankt!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 21:14
Wat voor scherm heb je, welke resolutie en refresh rate?

Op zich kan de CPU nog wel, tenzij je juist games speelt die erg CPU-intensief zijn. Je GPU kan sowieso een upgrade gebruiken, maar ik weet niet of dat echt haalbaar is in zo'n kant en klaar systeem (PSU?).

Als je het geld prima kan missen kan je voor 1500 een heel mooi systeem samenstellen en deze PC gewoon in zijn geheel verkopen.

• fruitbraam
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-11 09:39
Ik heb een iiyama G-Master Red Eagle GB2760QSU-B1 144hz 2560 x 1440 pixels 27inch.

De games die ik speel en die ik erop ga spelen zijn veeleisend. Als ik wil upgraden moet er sowieso een nieuwe kast komen denk ik.

Is dit nog wat waard dan haha.

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 17:15
Best nog een prima kastje, alleen voor 1440p zul je toch flink in de buidel moeten tasten. 1500€ is met de RAM en GPU prijzen wel een goede insteek.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 22:16
Wat voor voeding heb je en hoeveel stekkers om je kaart van prik te voorzien?

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:40

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Welke specs heb je? Voor 1500 euro kun je een goede pc samenstellen.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:09
Ik zou voor nu alleen een nieuwe videokaart en eventueel voeding kopen.

Moet je alleen even goed kijken of er een andere voeding in kan en of dit moederbord/bios wel een andere videokaart accepteert.
Een 1080 kost pakweg 600 euro, een goede voeding 80-100.

Verwijderd

Als je een nieuwe gaat kopen moet je hem wel zelf samenstellen want een nieuwe zo standaard uit de winkel gaat altijd tegenvallen als je (zware) games & photo/video editing gaat doen. Ik ben zelf meer een fan van AMD als het om gaming gaat maar de meningen verschillen nogal. Maar voor een nieuwe pc met 1500 euro kom je wel een eindje.
Pagina: 1