Goedemiddag allemaal,
Ik weet niet of ik op de juiste plek ben voor dit.
Ooit heb ik deze pc gekocht: http://aldi.medion.com/md...ge=aldi#ausstattung_anker
Nu is mijn vraag zouden jullie deze pc upgraden of een hele nieuwe kopen. Als de keuze uitkomt bij nieuwe pc dan ga ik een lijstje maken(daarom staat er nu geen lijstje bij).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje photoshoppen en videobewerken, maar vooral veel gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor upgrade maximaal 700 euro, maar als ik een nieuwe ga kopen dan heb ik een budget van 1500 euro ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als ik een nieuwe koop dan neem ik alleen mijn scherm mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor upgraden heb ik geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur, maar neig zelf meer naar de intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwste games en voorlopig toekomstige games op ultra spelen met hoge fps.
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies of ik beter kan upgraden of een nieuwe pc kopen. Ik verwacht geen hele build voor nieuwe pc, maar ik verwacht wel suggesties van hoe ik mijn pc kan upgraden(ik heb namelijk zelf totaal geen idee).
Alvast bedankt!
Ik weet niet of ik op de juiste plek ben voor dit.
Ooit heb ik deze pc gekocht: http://aldi.medion.com/md...ge=aldi#ausstattung_anker
Nu is mijn vraag zouden jullie deze pc upgraden of een hele nieuwe kopen. Als de keuze uitkomt bij nieuwe pc dan ga ik een lijstje maken(daarom staat er nu geen lijstje bij).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje photoshoppen en videobewerken, maar vooral veel gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor upgrade maximaal 700 euro, maar als ik een nieuwe ga kopen dan heb ik een budget van 1500 euro ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als ik een nieuwe koop dan neem ik alleen mijn scherm mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor upgraden heb ik geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur, maar neig zelf meer naar de intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwste games en voorlopig toekomstige games op ultra spelen met hoge fps.
Ga je overklokken?
Misschien
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies of ik beter kan upgraden of een nieuwe pc kopen. Ik verwacht geen hele build voor nieuwe pc, maar ik verwacht wel suggesties van hoe ik mijn pc kan upgraden(ik heb namelijk zelf totaal geen idee).
Alvast bedankt!