The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Vreemd, dus als ik gewoon in windows zit met bv een audio CD die ik dan niet lees, is het normaal dat het lampje tot in de eeuwigheid blijft branden??
Met mijn oude 8/4/32 is dit niet zo, met mijn Liteon LTN403L ook niet.
The trade of the tools
Oh nee, heb jij de Plextor met de beruchte LED die blijft branden als er een CD inligt?
Onmiddellijk ontkoppelen en door het raam smijten! Ongeluk zal je deel zijn!
Onderneem maar een voettocht naar Lourdes om van de vloek verlost te raken!

PS: Wat doet dit in DO&CM?
Onderneem maar een voettocht naar Lourdes om van de vloek verlost te raken!
PS: Wat doet dit in DO&CM?
Uhh, ik denk utOp donderdag 12 juli 2001 21:32 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Oh nee, heb jij de Plextor met de beruchte LED die blijft branden als er een CD inligt?
The trade of the tools
is toch makkelijk joh? dan kan je zien of er een CD inzit zonder em open te maken. En ik neem aan dat als je gaat branden dattie dan gaat knipperen.Op donderdag 12 juli 2001 21:32 schreef silentsnow het volgende:
Vreemd, dus als ik gewoon in windows zit met bv een audio CD die ik dan niet lees, is het normaal dat het lampje tot in de eeuwigheid blijft branden??
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb al drie paternosters voor je gebeden. Merk je al wat verbetering?Op donderdag 12 juli 2001 21:35 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Uhh, ik denk ut
Verwijderd
paternostersOp donderdag 12 juli 2001 21:46 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Ik heb al drie paternosters voor je gebeden. Merk je al wat verbetering?
Ik had dat ooit met een 8x CD-rom speler, dat was wel een handige feature hoor, je ziet of er een cd in zit of niet (was al genoemd, maar who cares
) en je ziet meteen of de CD goed herkend wordt (was nogal een probleem met dat ding/kreng)
En het is leuk in het donker, heb je ook een speciale case zonder te modden
En het is leuk in het donker, heb je ook een speciale case zonder te modden
Is heel normaal voor plexjes
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Geloof mij dat is absoluut normaal.Op donderdag 12 juli 2001 21:27 schreef silentsnow het volgende:
Zo, ik heb dus een Plextor 16/10/40 gekocht.
Alles perfect, firmware 1.01.
Als ik een CD erin leg, blijft het lampje net zo lang branden totdat ik de CD er weer uit haal!!!
Is dit normaal ofzow?
Mijn Plex40 SCSI cd-rom speler en mijn Plex12x4x32 SCSI rewriter doen het ook allebei. M'n kast is nou net een kerstboom met die 5 lampies aan
Cheese, It's milk's leap towards immortality
Jaaaa! Die SCSI-writers van Plextor hebben toch 4 LED's? En ook nog 2 op de CD-Rom speler?Op vrijdag 13 juli 2001 01:32 schreef Perseus het volgende:
[..]
Geloof mij dat is absoluut normaal.
Mijn Plex40 SCSI cd-rom speler en mijn Plex12x4x32 SCSI rewriter doen het ook allebei. M'n kast is nou net een kerstboom met die 5 lampies aan
Als je dan on the fly kopieert heb je toch een disco?
Pagina: 1