Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows 10, en meestal gaat het goed.Regelmatig ben ik echter mijn Sticky notes kwijt, dat gele briefje op het scherm. Daar noteer ik van alles en ik mis het vreselijk als ik het niet kan openen.
Vooral als ik mijn computer opnieuw opstart, zoals vanmorgen.
Ik vind dit soort dingen heel kwalijk van Windows. Het is potverdorie míjn computer en ik bepaal welke programma's ik gebruik! Bovendien komt het uit de app-store van WIndows zelf.
Kan Windows daar in een update niet iets aan doen? :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 14:31

ComputerHoed

Electronica <3

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:12:
Ik gebruik Windows 10, en meestal gaat het goed.Regelmatig ben ik echter mijn Sticky notes kwijt, dat gele briefje op het scherm. Daar noteer ik van alles en ik mis het vreselijk als ik het niet kan openen.
Vooral als ik mijn computer opnieuw opstart, zoals vanmorgen.
Ik vind dit soort dingen heel kwalijk van Windows. Het is potverdorie míjn computer en ik bepaal welke programma's ik gebruik! Bovendien komt het uit de app-store van WIndows zelf.
Kan Windows daar in een update niet iets aan doen? :(
Wat is je vraag nu eigenlijk? Wij werken niet voor Microsoft.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:12:
als ik het niet kan openen.

Het is potverdorie míjn computer en ik bepaal welke programma's ik gebruik
Want als je het wilt openen krijg je de melding "Je mag vandaag *desbetreffende app* niet gebruiken"?

Komt er een foutmelding als je het wilt openen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik zie het gebruik van een geeltje (of die nu analoog of digitaal zijn) als een tijdelijk hulpmiddel of geheugensteuntje.
Iets dat een reboot moet kunnen overleven, is het dus waard om op een echte locatie te worden opgeslagen, met een echte naam.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm