Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

watsapp en imessage vs mail.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:47
Mijn vraag
Hoeveel data verbruik je via watsapp en imessage t.o.v. de mail.

Ik ben nu verplicht te gaan mailen met een vriendin omdat ze weg is bij apple en ik geen smartphone heb.
Eerst deed ik communiceren via imessage op mijn ipad maar nu heeft ze een android toestel en doe ik het via de mail.
Verbruik je op die manier evenveel data of is mail groter dan een bericht via imessage?

Beste antwoord (via S en A DW op 20-01-2018 13:05)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mail is iets groter i.v.m. de extra herders en dergelijke, maar op zich maakt het niet heel veel uit.

Waarom gebruik je niet Telegram of zo, kun je ook prima op de iPad gebruiken en zij op haar Android toestel.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mail is iets groter i.v.m. de extra herders en dergelijke, maar op zich maakt het niet heel veel uit.

Waarom gebruik je niet Telegram of zo, kun je ook prima op de iPad gebruiken en zij op haar Android toestel.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En voor beide geldt dat het niets voor stelt als het tekst only is, hangt vooral af van de verstuurde filmpjes etc.

Maar: meten is weten. Doe het een tijdje en meet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• S en A DW
Bedankt was me niet bewust van deze app heb hem meteen binnen gehaald.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

S en A DW schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:47:
Mijn vraag
Hoeveel data verbruik je via watsapp en imessage t.o.v. de mail.

Ik ben nu verplicht te gaan mailen met een vriendin omdat ze weg is bij apple en ik geen smartphone heb.
Eerst deed ik communiceren via imessage op mijn ipad maar nu heeft ze een android toestel en doe ik het via de mail.
Verbruik je op die manier evenveel data of is mail groter dan een bericht via imessage?
Je zou kunnen kijken of jouw iPad geschikt is voor WhatsApp Web, als je verder geen pc of dergelijks beschikbaar hebt. Hangouts kun je btw ook gebruiken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-11 13:43
Hackus schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:07:
[...]

Je zou kunnen kijken of jouw iPad geschikt is voor WhatsApp Web, als je verder geen pc of dergelijks beschikbaar hebt. Hangouts kun je btw ook gebruiken
Bijna alle devices met een browser kunne whatsapp web openen. Maar om whatsapp web te gebruiken heb je nog steeds een smartphone nodig.

Aan OP, di trad je ook wel even kunne Google’en. Chat app voor Android en iPad. Kom op.

• S en A DW
Aan OP, di trad je ook wel even kunne Google’en. Chat app voor Android en iPad. Kom op.
[/quote]

Had al veel gezocht op watsapp vorm voor ipad maar vond niets had niet gedacht aan app chat.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

S en A DW schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:56:
[/quote]

Had al veel gezocht op watsapp vorm voor ipad maar vond niets had niet gedacht aan app chat.
Tegenwoordig snapt Google heel goed als je tegen hem praat. Het is geen hogere wiskunde.

"Ik zoek een vervanger voor WhatsApp voor mijn iPad"
"Wat is een WhatsApp alternatief voor mijn iPad"
"Andere app voor chatten iPad"

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Pagina: 1