Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunkeyy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-05-2020
Hallo

Ik heb een website gevonden http://www.donaldduck.nl dit is een MLM Matrix waar je kunt investeren in 3 plans die hun aanbieden. Het lijkt mij wel geschikt om deze website onder de aandacht te brengen omdat er veel scams websites zijn waar mensen hun geld kwijt raken. Nu weet ik niet of dit er een van is. Maar goed ik heb in ieder geval 40€ geïnvesteerd en nu wacht ik af totdat ik wat betaald krijg en dan maak ik een nieuwe review over deze website.

Wat denken jullie van deze website?

[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 20-01-2018 13:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41

Rannasha

Does not compute.

LET OP: SCAM!

Brunkeyy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:54:
Hallo

Ik heb een website gevonden [url]https[/url] dit is een MLM Matrix waar je kunt investeren in 3 plans die hun aanbieden. Het lijkt mij wel geschikt om deze website onder de aandacht te brengen omdat er veel scams websites zijn waar mensen hun geld kwijt raken. Nu weet ik niet of dit er een van is. Maar goed ik heb in ieder geval 40€ geïnvesteerd en nu wacht ik af totdat ik wat betaald krijg en dan maak ik een nieuwe review over deze website.

Wat denken jullie van deze website?
Standaard Ponzi-scheme. Ze verbergen het niet eens door zich te verschuilen achter allerlei claims over lucratieve investeringen die ze doen.

Uiteindelijk zal iedereen die hier aan mee doet z'n geld kwijt raken. Vroege instappers kunnen hun geld er wellicht op tijd uit halen, met winst zelfs, maar het is onmogelijk om te voorspellen wat de tijdslijn is. Hoe dan ook, mensen die hier wel geld aan verdienen doen dat ten koste van de slachtoffers. Door hier aan mee te doen, steun je oplichters.

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 20-01-2018 13:17 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Breng dan je geld gewoon naar een (nobel) doel zoals FastNed; ook daarvan kloppen de jaarcijfers niet geheel en is er ergens eind vorig jaar ook een artikel geschreven dat ook daar enige hints van Ponzi aan hangen. Maar omdat het een Nederlands bedrijf is, is er een grotere kans dat (een gedeelte van) jouw geld in ieder geval beschermd is door de financiele toezichthouders.

Just my 2 coins

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunkeyy
Rannasha schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Standaard Ponzi-scheme. Ze verbergen het niet eens door zich te verschuilen achter allerlei claims over lucratieve investeringen die ze doen.

Uiteindelijk zal iedereen die hier aan mee doet z'n geld kwijt raken. Vroege instappers kunnen hun geld er wellicht op tijd uit halen, met winst zelfs, maar het is onmogelijk om te voorspellen wat de tijdslijn is. Hoe dan ook, mensen die hier wel geld aan verdienen doen dat ten koste van de slachtoffers. Door hier aan mee te doen, steun je oplichters.
Ja ik begrijp je wel maar ik ben de 3de investeerder! Heb ook niet helder hoelang ik moet wachten op mijn geld maar goed die 40€ kon ik wel missen opzicht. Ik ben bekend met Ponzi en HYIP en MLM dat ik de meeste tijd mijn geld eraan verlies en toch blijf ik het doen op een of ander manier omdat het toch aantrekkelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Brunkeyy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Ja ik begrijp je wel maar ik ben de 3de investeerder! Heb ook niet helder hoelang ik moet wachten op mijn geld maar goed die 40€ kon ik wel missen opzicht. Ik ben bekend met Ponzi en HYIP en MLM dat ik de meeste tijd mijn geld eraan verlies en toch blijf ik het doen op een of ander manier omdat het toch aantrekkelijk is.
Je vindt het dus OK om mee te werken aan oplichting en om dergelijke praktijken actief te promoten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rannasha schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Je vindt het dus OK om mee te werken aan oplichting en om dergelijke praktijken actief te promoten?
Blijkbaar wel zolang je maar hoog in de pyramide zit 8)7

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Brunkeyy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:50:
[...]

There are alot of millionaires in the Cryptoworld. You can become one!
BRUNKEY, KEVIN, JEREMY
CEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brunkeyy
Het scheelt dat ik de eigenaar van knip ben! En ik scam geen mensen! Ik wil een normale goede website hebben. Ik denk dat ik het beter kan aanpakken dan de gemiddelde HYIP platform in de wereld. We gaan het wel zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 20-01-2018 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

8)7

In je eerste post zeg je:
Brunkeyy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:54:
Het lijkt mij wel geschikt om deze website onder de aandacht te brengen omdat er veel scams websites zijn waar mensen hun geld kwijt raken. Nu weet ik niet of dit er een van is
Je weet niet of dit een scam website is.
Maar goed ik heb in ieder geval 40€ geïnvesteerd en nu wacht ik af totdat ik wat betaald krijg en dan maak ik een nieuwe review over deze website.
Je doet je voor als gewone investeerder.

Maar dan blijkt opeens:
Brunkeyy schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:47:
Het scheelt dat ik de eigenaar van *knip* ben!
In je eerste post ben je dus al keihard aan het liegen over jouw relatie met de website. En dan moeten wij geloven dat het geen scam is?

Bovendien, HYIP is gewoon een eufemisme voor Ponzi-scheme. Een scam dus.

[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 20-01-2018 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Tijd om de politie in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Spammem, scammen en reclame maken doen we hier niet

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.