FPS Drop En PC Langzaam

Pagina: 1
Acties:
  • 689 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrickyTim
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-04 18:53
PC Hardware
GPU: EVGA GTX 1080 FTW
CPU: Intel 6700
Mobo: Asus Maximus VIII Hero
CPU Cooling: Cooler master liquid cooled 280mm
Ram: 2x8 3000mhz
PSU: Coolermaster G550M

Ik speel altijd fortnite. Ik 18 januari was er een update voor fortnite. Na die update kreeg ik 40 fps in de game, terwijl ik normaal 120 fps krijg (Ik heb geen ingame settings veranderd). Mijn computer is daarna opeens ook langzaam. Als ik video's kijken of andere dingen doe dan is die erg langzaam. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TrickyTim schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:25:
In 18 januari was er een update voor fortnite. Na die update kreeg ik 40 fps in de game, terwijl ik normaal 120 fps krijg (Ik heb geen ingame settings veranderd). Mijn computer is daarna opeens ook langzaam. Als ik video's kijken of andere dingen doe dan is die erg langzaam. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Dit ligt dus niet aan Fortnite; dat heeft 0 te maken met de werking van je OS, drivers en andere zaken.

Maar, gok ik, op Windows is er een System Restore functie; wat gebeurt er als je dat uitvoert naar de datum van de 16e of 17e ofzo? Want ik gok zomaar dat er andere zaken automatisch geupdate zijn (Spectre/Meltdown bijvoorbeeld) waardoor je nu denkt/vindt dat alles langzamer gaat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fortnite schijnt best veel problemen te hebben sinds de meltdown patches.
Zie: https://www.theverge.com/...ssues-epic-games-fortnite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshminty
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 14:28
Probeer eens de Epic launcher helemaal te sluiten als je in Fortnite zit. Schijnt nogal een probleem te zijn

Verwijderd

Vreemd
Modbreak:Hiervoor hoef je niet op een topic te reageren. Reageer inhoudelijk of reageer niet.

[ Voor 89% gewijzigd door br00ky op 19-09-2018 23:01 ]

Dit topic is gesloten.