Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Heb satelliet internet,ASUSrouter installatie lukt me niet

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Vraag

• tibold
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 25-01-2018
Hallo, ik kijk tv en heb internet via satelliet. Altijd goede ontvangst, zowel internet als tv. Ik had eerst een simpele sitecom router, werkte goed. Heb nu de ASUS RT AC 68U router gekocht. Ik wil deze installeren met mijn iPad 2, heb geen computer in huis. Maar dat lukt le langs geen kanten. Weet iemand raad, heeft iemand al dit probleem gehad? Mvg, tibold
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:37

Jimster

A State of Trance

"Wat ik al gevonden of geprobeerd heb"
Waarom denk dat dat er staat? "Lukt niet" zegt helemaal niks. Dan kan ik beginnen met de eerste vraag: Heb je de stekker wel in het stopcontact gedaan?

• tibold
hallo, inderdaad, zal morgen meer informatie geven, m’n excuses

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:13

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

succes met je nieuwe router. Ik ga even verder zeveren.

[Voor 117% gewijzigd door Barrycade op 19-01-2018 22:02]

• tibold
*knip*. Doe ff normaal.

[Voor 82% gewijzigd door rens-br op 22-01-2018 10:36]

• thijsjek
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08:39
Tsja, jij wil hulp...
Wij willen wel helpen maar de glazen bol viel net van de tafel in 13 stukken...
Wij weten niet wat niet lukt. Lukt het niet om de doos uit te pakken of niet de router te benaderen.

Daarom staan deze vragen op het forum, wij krijgen niet betaald om hier mensen te helpen. Dus het moet dus wel van 2 kanten komen.

Dus nog een keer. Wat lukt niet en wat heb je geprobeerd? Relevante hardware? Heb je nog een heel serverpark op je zolder staan of alleen een smartphone en n tablet.

• shure-fan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 31-03 21:13
Ik ga een poging wagen,

Reset je nieuwe router eerst maar zodat je vers kunt beginnen.

Vervolgens steek je een utp kabel in zowel je satelietmodem alsmede de "wan" poort van je nieuwe router,
Je laat je nieuwe router vervolgens opstarten en je zou in de netwerksettings van je ipad een netwerknaam moeten zien die overeenkomt met de sticker die onderop je router zit.

Daar verbind je mee.... En als ie vraagt om een wachtwoord, die is op dezelfde sticker te vinden.

Als het goed is moet je dan meteen gebruik kunnen maken van je nieuwe router

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
@tibold welkom op Tweakers. Op Tweakers is het verplicht om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent, zie: Het algemeen beleid #quickstart. De onderstaande vragen staan er namelijk niet voor niets:
quote:
tibold schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:42:
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Daarnaast zijn we allemaal vrijwilligers die je graag willen helpen, maar reacties zoals de onderstaande kunnen echt niet door de beugel:
quote:
tibold schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:54:
Hou jullie zever voor jezelf , hoogmoedig ventje
Op dit topic komt dus een slotje. Mocht je nog graag geholpen willen worden, maak dan gerust een nieuw topic aan, maar denk even wat langer na voordat je wat post ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True