Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Budget laptop simpel gebruik

Pagina: 1
Acties:

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 27-03 15:32
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Thuis gebruik internetten en Office 365.
Lichte programma's ( cilloutte programma )geen games.
Os Windows 10

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Max 500,-
Hoop rond de 400,- te eindigen

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Nee krijgt een vaste opstelling ( maar zal wel mee op de bank worden genomen )

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Niet echt een voorkeur maar ik wil wel minimaal een Intel I3 en een Full HD scherm.

Mijn twijfel zit tussen de volgende maar ik zie zelf niet meer wat het echte verschil is behalve geheugen/ssd/grafische kracht

pricewatch: Acer Aspire A315-51-37MH

pricewatch: Acer Aspire A315-51-35WL

pricewatch: Lenovo IdeaPad 320-15IKBN (80XL03J2MH)

De lenovo komt wel in de as media markt Btw aktie, deze komt dan rond de 379,-

Ik heb verder geen ervaring met laptops dus eigenlijk vraag ik wat is de betere van deze 3 als je kijkt baar prijs kwaliteit.

Of hebben jullie een alternatief waar ik zeker over na moet denken ?

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:47

-36-

Trust me. I'm an amateur

budget laptop uit de roundup van dec 2017.

reviews: HP Pavilion 14-bf - Basislaptop met gezichtsherkenning
meer dan €500,-
BTW actie van de mediamarkt is verder niet slecht maar in vergelijk met andere (online) aanbieders valt het valt het voordeel me toch altijd een beetje tegen

-36- wijzigde deze reactie 19-01-2018 18:52 (29%)

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 02:58

PcDealer

HP ftw \o/

@ErwinJ Keus genoeg toch? Je moet wat specifieker zijn om je iets van een advies te kunnen geven.

LinkedIn WoT Cash Converter

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 27-03 15:32
quote:
PcDealer schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:13:
@ErwinJ Keus genoeg toch? Je moet wat specifieker zijn om je iets van een advies te kunnen geven.
Ik zou graag weten wat nou het noemenswaardige verschil is om te kiezen tussen bv de Lenovo en de Acer.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie maar ze zijn redelijk gelijk.

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True