Waar staat jullie monitor op?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:19
Ik heb mijn monitor op een oude AT-Desktop kast staan, maar ik wil daar vanaf, want dat ding is best breedt.

Iemand suggesties?
Zo'n keyboard tray is misschien wel wat.

• Force
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

2 dikke mcse boeken

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• Aaargh!
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Tafel

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

um...1280x1024 32 bit, 85 hz :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Misschien kennen de oude computeraars dat ding nog... Ik geloof dat het een highscreen was maar dat weet ik niet zeker. Het was een 286 in een soort amiga 500 kast met daarover een een monitor standaard waar de cga monitor opstaat. De rest is weg maar die standaard heb ik nog. Zwaar relax want je kunt er veel spul onder kwijt... (HUB, kabels)

4pox

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op mijn mooie desktop-kast.
Heb ik er speciaal voor gekocht, want met een tower ernaast neemt ie nog meer ruimte in en als ie op de grond staat, moet ik steeds bukken voor de cdtjes (en de reset-knop ;) ).

Heeft wel een nadeel: als ik weer eens wat moet sleutelen, moet ik de monitor er telkens aftillen...

Kun je niet gewoon een leuk smaller desktopkastje op de kop tikken, zo duur zijn die toch ook niet?
Wat heb je er eigenlijk in, dat je nog een antieke AT-desktop hebt? (toch niet zo'n hele brede IBM-kast? Nee toch? ;) )

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Paar pakken papier

• budi
  • Laatst online: 22:13
je ex? :)

(of een stapel foto's ervan)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Je kunt beter je ex niet gebruiken, want dat is geen echte vlakke ondergrond. :)

Tevens wil je ex meestal niet stil liggen. (Of je moet creatief met een knuppel zijn ;) )

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Paar stoffige sprookjes boeken.

• budi
  • Laatst online: 22:13
Oh oh, volgens mij zijn we mensen op voute :) ideeën aan het brengen..... :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
Gewoon op m'n bureau, net zoals m'n boxen en m'n toetsenbord en m'n muis..... onder m'n bureau staat m'n kast naast m'n bureau (op apart kastje) staat m'n writertje.....

offtopic:
ik heb overigens een afschrift hier liggen die ik niet durf open te maken....

• Floor-is
  • Laatst online: 23:49

Floor-is

5.2

Ok, dit is misschien niet een echte "Tweak" oplossing, maar bij de IKEA, ja daar! hebben de speciale monitorplankjes. Misschien een idee? Ik hebbur ook een, werkt prima!

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Laatst online: 23:49

Floor-is

5.2

Ok, dit is misschien niet een echte "Tweak" oplossing, maar bij de IKEA, ja daar! hebben de speciale monitorplankjes. Misschien een idee? Ik hebbur ook een, werkt prima!

Bericht hierboven

Verwijderd

op mijn monitor voet

• White Feather
  • Laatst online: 23:05
Op mijn Macintosh IIFX desktop, waar die al niet goed voor is. Qua resolutie op 1024*768 *16 op 100 HZ Iiyama Vision Master Pro 410. Komt door mijn bud grafische kaart.

Verwijderd

het bureau :)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

OP mijn Belinea monitor-voet met bagger speakertjes (niet aangesloten natuurlijk)

Verwijderd

Op een oude speaker van hout (misschien maar 's een DolbyProLogic systeempje kopen, kan ie op de center speaker), boek van Gleitman en een boek over Datastructures and Algorithms. Dat zijn de dikste boeken die ik niet meer gebruik en groot genoeg zijn om de Hansol 17PX te dragen.
Verder: 1152x864x32@85Hz
Ik wilde eigenlijk 1280x1024 maar dan trekt de Matrox Mystique maar 75Hz en da's niet lekker.
GOEDE RAAD: je monitor moet zo hoog staan dat je er net overheen kan kijken. Dit om pijn in je nekspieren (RSI) te voorkomen.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Vrep... mn monitor staat gewoon op tafel en ik kan er niet net overheen kijken... moet ik hem op de grond zetten of een kleinere (20" oid) kopen :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Heb je nog een oude versterker ofzo ?
of een paar oude telefoonboeken ?
kan je het misschien daarop zetten
en anders wat plankjes aan elkaar schroeven
op de juiste hoogte
____
| |

Verwijderd

Gewoon op mijn bureaux... ik wil hem wil nog een paar centimeter omhoog krijgen dus ik ga van de week ergens even een blok hout halen, schuren en lakken, ken die daarop staan. ;)

• Tachyon
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Op mijn op zijn zij gekantelde subwoofer...
Zorgt gelijk voor wat stabiliteit. Dat ding (de subwoofer) trilde eerst mijn bureau af.
Mijn topzware Iiyama houdt hem nu in het gareel.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
M'n 19 inch staat op een lage Compaq deskpro 486 desktop pc. Heb nog een 14 inch en daar heb ik een heel handig ding voor gekocht. Een monitor standaard (ik denk dat je dit met een toetsenbordtray bedoelt) met een toetsenbord lade erin (50 piek bij de Maxis). Altijd nog beter dan elke keer het toetsenbord bovenop die 14 inch pleuren :)
Pagina: 1