Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Dat (bijna) iedereen die snelheid haalt, wil nog niet zeggen dat jij die snelheid zou moeten halen... elke cpu is anders. De kans is natuurlijk wel groot dat je die snelheid haalt, maar het is nooit een garantie. Misschien heb jij net die ene cpu die het niet haalt. Het kan echter ook aan iets heel anders liggen... verkeerde geheugen timing, niet genoeg koeling, dat soort dingen...
Staat je geheugen wel op 133 MHz en niet op 133 + 1/3 PCI
Staat je geheugen wel op 133 MHz en niet op 133 + 1/3 PCI
Soms zit het mee, soms zit het tegen. 
Misschien gewoon pech met je Duron. Mijn Duron 650 loopt nu op een MSI K7T Turbo lekker op 6.5 x 133 = 866 MHz. De northbridge wordt rond de 30C, de CPU rond de 50C.
Als je echt 900MHz wilt halen, moet je maar een Duron 750 of sneller halen, die kosten toch nix meer. En ik denk niet dat je die 100 MHz voorlopig echt gaat merken (behalve in benchmarks).
Misschien gewoon pech met je Duron. Mijn Duron 650 loopt nu op een MSI K7T Turbo lekker op 6.5 x 133 = 866 MHz. De northbridge wordt rond de 30C, de CPU rond de 50C.
Als je echt 900MHz wilt halen, moet je maar een Duron 750 of sneller halen, die kosten toch nix meer. En ik denk niet dat je die 100 MHz voorlopig echt gaat merken (behalve in benchmarks).
die temp van 30 graden zegt niks over de Northbridge hoor...Op donderdag 12 juli 2001 21:19 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
en het geheugen loopt gewoon op std., dus niet +33 ofzo
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ