extra filters?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMansoNN
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-11-2023
Enkele filters die wel handig zijn:

* Bij zowel de moederborden als grafische kaarten: aantal voedings fases/VRM's
* Grafische kaarten: aantal ventilatoren. (Zo kan je makkelijk de reference cards er van tussenuit filteren, aangezien die maar 1 fan hebben.)

* Iets meer geavanceerde filter: een winkel filter, zodat je bijvoorbeeld een selectie van je favoriete/locale winkels kan filteren.

Voor de rest: keep up the good work, Pricewatch rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
De VRMs een goed idee, de GPU's op fans sorteren om reference cards eruit te halen minder ;) Maar de optie om te zien hoeveel fans een GPU heeft zou niet slecht zijn.

De keuze om winkel voorkeuren en zelfs blacklists te selecteren is al enorm vaak besproken, om de een of andere reden wordt dat niet gedaan...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:51
Even mijn commentaar erop:
1: Je kan er pas op sorteren als de informatie bekend is. Voor zover ik weet staat dit helaas niet in de specificatie-lijst van de fabrikant (of ik moet er echt heel erg overheen kijken). Nadeel is dan dat het ook lastig in te vullen valt voor bestaande gevallen.

2. Niet mee eens. Je sluit dan direct ook de ITX-kaartjes uit. Je kan wel verschil maken tussen blower style en open air.

3. Winkelvoorkeuren is een eeuwige discussie. Je bent niet de eerste die erover begint ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Nat-Water op 19-01-2018 15:27 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Nat-Water schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:23:
Even mijn commentaar erop:
2. Niet mee eens. Je sluit dan direct ook de ITX-kaartjes uit. Je kan wel verschil maken tussen blower style en open air.
Dit is de GPU-filter die ik ook graag zou willen zien worden toegevoegd (blower vs open air). Ik zie dat er niet op het voorstel van de TS uit 2018 is gereageerd, maar ik zou dus diezelfde suggestie willen aandragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:54

Mooijekind

Manager Product Content
Helaas is niet alles mogelijk.

1. De specs over voedingen en fases zijn voor ons niet bekend. We kunnen deze dus niet toevoegen omdat dit meestal gewoon niet wordt aangegeven door de fabrikant.

2. We kunnen wel het aantal fans gaan meegeven, maar niet of dit een open air / blowerstyle is.
Aantal fans zullen we dus gaan toevoegen in de komende maand. Kost even wat tijd..

3. Winkelvoorkeuren is iets wat al tijden loopt en en heeft technisch een grote impact. Er loopt momenteel wel weer een onderzoek of we dit op een of andere manier toch kunnen implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Mooijekind schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:46:
Helaas is niet alles mogelijk.

2. We kunnen wel het aantal fans gaan meegeven, maar niet of dit een open air / blowerstyle is.
Aantal fans zullen we dus gaan toevoegen in de komende maand. Kost even wat tijd..
Dank voor je reactie. Voor mijn begrip, waarom is het niet mogelijk een aparte filteroptie in te voeren voor blower style dan wel open air coolers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:54

Mooijekind

Manager Product Content
Dit wordt helaas niet standaard meegegeven vanaf onze contentleverancier.
Aangezien we hier met een klein team zitten is het voor ons qua tijd niet te doen om elke specificatie handmatig te vullen , hoe graag we het ook zouden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Okay, helder. Dank voor de toelichting. Ik was nog in de veronderstelling dat redactieleden dat wel allemaal handmatig invullen (of anders laten invullen door forumleden die zelf vragen om een nieuw product te laten opnemen in de PW).

Dan is het aantal fans nog best een aardig compromis (al klopt het inderdaad dat mini-ITX kaartjes dan ook buiten het filter gaan vallen bij mensen die slechts op zoek zijn naar non-reference kaarten).
Pagina: 1