1e Game PC Graag advies !

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvHoof
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-01-2023
Ik ga mijn 1e game pc bouwen en ben hier vrij nieuw in. Ik weet alleen de basis dingen en voor de rest weet ik er verder niets van. Hieronder mijn samenstelling.

Intel Core i7-7700K Boxed

MSI B250 PC Mate

MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood

Cooler Master Hyper 212 EVO

Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSEK

Corsair TX550M V2

Samsung 850 EVO 250GB

Budget ligt rond de 1200 euro!
Mijn vraag is dit een goede samenstelling en kan ik hier een paar jaar mee vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Lees even het DAA beleid door (DAA beleid) en vul dan de vragenlijst in die je handmatig hebt verwijdered tijdens het maken van je post.

Dan kunnen we je helpen, anders vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-09 16:23
Je hebt om onduidelijk redenen de vragenlijst die er stond verwijderd. Je dient deze eerst in te vullen voordat je enige vorm van goed advies kunt krijgen. We weten niets over je situatie mbt soort games, andere doeleinden, overclocking, merkvoorkeuren en alles wat verder in de vragenlijst van een discussietopic naar voren komt :)

Je loopt anders ook gewoon de kans dat je onvolledige topicstart door een moderator gevonden en gesloten wordt met een wat verder uitgewerkte versie van dit bericht als verklaring. Daar staat oa verder in dat je topic opnieuw geopend zal worden wanneer de vragenlijst met antwoorden is toegevoegd en je topic dus "compleet" is.

[ Voor 33% gewijzigd door youridv1 op 19-01-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

is 250 gb opslag genoeg voor je?
8gb voor een 1200 systeem lijkt mij beetje klein. zou voor 16gb gaan.

als ik niet mis zit met de modelnummers die ik zo 1,2,3 zie

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:35
Ik zou niet gaan voor een 7000 serie, maar de nieuwe 8000 serie nemen. Wil je perse overclocken?
Als dat niet hoeft lekker voor de i5-8400 gaan.

Als SSD je enige opslag is upgraden naar een groter model (MX300 van 525GB), of je kunt een snellere SSD nemen + HDD (Samsung 960 + HGST/WD HDD) als je iets meer wilt uitgeven.

RAM sowieso upgraden naar 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-09 16:23
@pray2win @Goudstalen Laat hem eerst even zijn topic start afmaken. Advies geven is leuk maar als hij zijn verhaal niet afmaakt zit zijn topic straks toch dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.pngweggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.