ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik denk eerder dat je appwiz.cpl moet hebben. bestanden met cpl extensie zijn bestanden voor je configuratiescherm. Ik weet niet of je hem ergens los kan vinden, wellicht in de cab files op je w2000 cd??
Of: als je een service pack hebt geinstalleerd, en je hebt de installatiefolder nog staan, dan moet ie daar tussen zitten (winnt\servicepackfiles\i386)
Of: als je een service pack hebt geinstalleerd, en je hebt de installatiefolder nog staan, dan moet ie daar tussen zitten (winnt\servicepackfiles\i386)
Allemaal al gedaan, machine is een dualboot op FAT32 gelukkig
dus vanuit win98SE de appwiz.cpl van een werkende win2k sp1 NL genomen.. no joy.
En idd de oude eerst verwijderd.
Ik krijg het idee dat er ergens een Jscript error in zit, alleen de vraag is nu dus waar.
[update]
Ik ga nu proberen of de IE versie nog verschil uitmaakt, er staat nu IE 5.01sp2 op, nu upgraden naar 5.5SP1...
En idd de oude eerst verwijderd.
Ik krijg het idee dat er ergens een Jscript error in zit, alleen de vraag is nu dus waar.
[update]
Ik ga nu proberen of de IE versie nog verschil uitmaakt, er staat nu IE 5.01sp2 op, nu upgraden naar 5.5SP1...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Upgrade
naar IE5.5 SP1 heeft het probleem verholpen.
BTW, de repair optie van IE kun je dan ook niet bereiken
BTW, de repair optie van IE kun je dan ook niet bereiken