Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem de nieuwste games spelen op een resolutie van 1080p en een stabiele 60fps of hoger (al maakt dat niet uit vanwege het beeldscherm). Ook wil ik gebruik maken van photoshop en adobe premiere. Ik wil mijn systeem graag een beetje futureproof, misschien in de toekomst VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro inclusief beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i7 voor het videobewerken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb jarenlang een simpele pc gehad met dichte case. Heb nu in mijn lijstje gekozen voor de fractal design define r6 tempered glass. Het oog wilt ook wat en daarom heb ik bij een aantal onderdelen voor rgb gekozen. Natuurlijk besteed ik graag zoveel mogelijk m'n geld aan goede specs maar een beetje goed uitziende pc vind ik ook wel leuk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat heb ik fout gedaan in het kiezen van onderdelen? Heb ik nog een extra koeler nodig of iets in die richting? Sluit alles goed op elkaar aan? Zijn sommige onderdelen overkill/bottleneck? Ofterwijl, al het advies is welkom!
Ik wil met mijn nieuwe systeem de nieuwste games spelen op een resolutie van 1080p en een stabiele 60fps of hoger (al maakt dat niet uit vanwege het beeldscherm). Ook wil ik gebruik maken van photoshop en adobe premiere. Ik wil mijn systeem graag een beetje futureproof, misschien in de toekomst VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro inclusief beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i7 voor het videobewerken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb jarenlang een simpele pc gehad met dichte case. Heb nu in mijn lijstje gekozen voor de fractal design define r6 tempered glass. Het oog wilt ook wat en daarom heb ik bij een aantal onderdelen voor rgb gekozen. Natuurlijk besteed ik graag zoveel mogelijk m'n geld aan goede specs maar een beetje goed uitziende pc vind ik ook wel leuk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat heb ik fout gedaan in het kiezen van onderdelen? Heb ik nog een extra koeler nodig of iets in die richting? Sluit alles goed op elkaar aan? Zijn sommige onderdelen overkill/bottleneck? Ofterwijl, al het advies is welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 382,51 | € 382,51 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 175,- | € 175,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 611,05 | € 611,05 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | LG 29UM59A-P Zwart | € 228,69 | € 228,69 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2A2666C16 | € 198,- | € 198,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 133,50 | € 133,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.047,19 | |