AMD Radeon RX 470 lagere helderheid sinds Windows 10 update

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennartodc
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
Mijn vraag

Hallo,

Sinds de laatste Windows 10 update een paar dagen geleden wordt mijn beeld een paar seconden na het opstarten een stuk donkerder. Het probleem ligt bij de driver van mijn videokaart. Als ik de standaard Windows driver installeer heeft het beeld wel de normale helderheid. Moet ik nu wachten tot AMD met een nieuwe driver komt of is er nog iets anders dat ik kan doen?

Alvast bedankt voor alle hulp.

Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Radeon RX 470

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Probleem ligt bij de driver en Windows 10 updates

Beste antwoord (via Lennartodc op 19-01-2018 13:17)

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 10:57
Ik heb ook problemen met mijn videokaart van AMD sinds ik de windows 10 Fall update heb. Maar dat probeer ik eerst zelf op te lossen.

Maar ik las hier ook dat je het beste als je driver de-installeert ook DDU moet gebruiken en daarna weer je AMD driver moet installeren.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 10:57
Ik heb ook problemen met mijn videokaart van AMD sinds ik de windows 10 Fall update heb. Maar dat probeer ik eerst zelf op te lossen.

Maar ik las hier ook dat je het beste als je driver de-installeert ook DDU moet gebruiken en daarna weer je AMD driver moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennartodc
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
Dat was de oplossing al voor mij. Via DDU de driver de-installeren en daarna de nieuwste AMD driver installeren. Thanks!