Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ticho2k
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-09-2023
Gegroet medetweakers,

Binnenkort komt mijn asus rog claymore binnen. deze heb ik aangeschaft om meer ruimte voor mijn muis te creeren maar tegelijk ook niet zonder een numpad te moeten doen.

Nu vroeg ik mij af. ik zie overal reviews dat als je de numpad links doet dat je elke toets los kunt programmeren. ik wil juist de numpad als numpad aan de linker kant gebruiken. iemand die dit toetsenbord heeft en mij kan vertellen of dit mogelijk is of niet.

Graag hoor ik van jullie

Mvg,

Ticho

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het numpad gedeelte is één van de grote focus features, en terecht: Een numpad is voor mij en vele anderen onmisbaar voor werk of andere zaken, terwijl hij bij menig game juist enkel in de weg zit. Zeker low-sense CS:GO spelers profiteren van de extra ruimte, maar ook voor een normale houding is het beter om niet onnodig wijd te zitten met je arm. Het numpad is fysiek even knap als het toetsenbord zelf, kent zijn eigen verhoging, en komt verder met een groot volume-rol die bij het indrukken als mute functioneert. Het numpad kan op zichzelf niet functioneren, je zal hem dus daadwerkelijk aan moeten sluiten om hem te gebruiken, maar dit kan aan beide kanten van het toetsenbord –en- on-the-fly. Gebruik je het numpad niet dan zitten er rubberen afdekkingen op de connectors om het geheel strak te houden; ASUS denkt duidelijk aan de presentatie hier.
]
We gaan weer over op de Claymore, bijna vergeten! De Claymore is het eerste toetsenbord met een verwijderbare numpad. De gebruiker krijgt de mogelijkheid om deze aan de linker of rechterzijde van het toetsenbord te plaatsen, wat fijn is voor linkshandige. Het systeem werkt lekker praktisch, niet plug-and-play maar slide-and-play. Het is plaatsen en gaan, omwisselen van rechts naar links? Zonder problemen!
Had je dit zelf niet kunnen vinden?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ticho2k
Outerspace schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:59:
Had je dit zelf niet kunnen vinden?
Deze heb ik zeker wel gelezen. echter kan ik hieruit niet opmaken of aan de linkerkant alleen maar macro keys mogelijk zijn. ipv numpad of macro keys.

Thanks voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ticho2k schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Deze heb ik zeker wel gelezen. echter kan ik hieruit niet opmaken of aan de linkerkant alleen maar macro keys mogelijk zijn. ipv numpad of macro keys.

Thanks voor de reactie!
Voor zover ik heb gelezen kan je beide, je kan je hele toetsenbord zelfs opnieuw inrichten. We lezen het volgende week wel als je het getest hebt ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ticho2k
Outerspace schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 12:10:
[...]

Voor zover ik heb gelezen kan je beide, je kan je hele toetsenbord zelfs opnieuw inrichten. We lezen het volgende week wel als je het getest hebt ;)
Thanks.

Ik kijk wel even wanneer ik hem binnen heb. zal jullie even updaten over de mogelijkheden.
je hoort nog van me!