een vriend van mij is bezig met VR gaming en heeft een HTC Vive en dikke pc hiervoor gekocht: https://www.dragoncompute...16GB-DDR4-275GB-SSD-DVDRW
De grafische kaart heeft hij vervangen, hij gebruikt nu een andere 1080Ti (pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 Ti X3 Ultra.
Hij heeft 'm aangesloten op een Finlux UHD TV, FL4326UHD.
Als hij 'm op de hoogste resolutie zet, krijgt hij rode met blauwe strepen in beeld:

Als hij 'm op een lagere 4k resolutie zet, heeft hij dit probleem niet:

De oorspronkelijke videokaart die standaar bij het systeem zat, gaf dit probleem niet, maar hij wilde een betere videokaart erin hebben en deze geeft nu de problemen.
Ik heb zelf geen verstand van videokaarten, heb eerst wat zitten googlen op termen en Google Images gebruikt om zoiets te vinden, maar blijkbaar gebruik ik niet de juiste zoektermen.
Iemand die me een juist kan op kan wijzen om dit issue op te lossen?
De grafische kaart heeft hij vervangen, hij gebruikt nu een andere 1080Ti (pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 Ti X3 Ultra.
Hij heeft 'm aangesloten op een Finlux UHD TV, FL4326UHD.
Als hij 'm op de hoogste resolutie zet, krijgt hij rode met blauwe strepen in beeld:

Als hij 'm op een lagere 4k resolutie zet, heeft hij dit probleem niet:

De oorspronkelijke videokaart die standaar bij het systeem zat, gaf dit probleem niet, maar hij wilde een betere videokaart erin hebben en deze geeft nu de problemen.
Ik heb zelf geen verstand van videokaarten, heb eerst wat zitten googlen op termen en Google Images gebruikt om zoiets te vinden, maar blijkbaar gebruik ik niet de juiste zoektermen.
Iemand die me een juist kan op kan wijzen om dit issue op te lossen?
[ Voor 3% gewijzigd door Boy op 19-01-2018 08:54 . Reden: plaatjes gefixt ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl