Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus ROG Strix GL503VM-FY140T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Asus ROG Strix GL503VM-FY140T

Voor serieuze videobewerking van 4k beelden.

Is deze laptop hiervoor geschikt?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nee. Vind ik.

Als je over mijn mening wil discussieren of verdere argumenten wil, dat is best mogelijk. Misschien is het dan in ieder geval even handig dat er iets meer informatie door jou wordt gegeven.

Wat is "serieus" bewerken? Over hoeveel data gaat het per "bewerk-sessie"? Waarom wil je 4K editen op een 1080p-scherm? Wat is je budget? Waarom moet het een laptop zijn? En er komen vast nog wel andere vragen bovendrijven later :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Max

Bedankt voor je reactie. Ik wil beelden editen van de nieuwe gopro Hero 6 (4k - 60fps en 1080 - 240fps) en van de DJI mavic (4k - 24fps). Mijn huidige laptop crashed hier compleet door. Hoeveel data dit per bewerk sessie is zou ik niet weten. Wat het scherm betreft. Het gaat mij om het resultaat. Als ik de beelden niet terug kan kijken op mijn laptop in 4k is dit geen probleem.

Het moet een laptop zijn aangezien ik veel reis. Mijn budget ligt rond de 1500 euro.

Ik hoor graag waarom je deze laptop hier niet geschikt voor vind en eventueel welke je mij wel aanraadt.