iPod deelt muziekalbums op in aparte albums van 1 nummer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste kenners,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Ik heb vandaag enkele playlists met ITunes op mijn Ipod Touch geplaatst. In elke playlist staan nummers die in ITunes gezien worden als een bij elkaar horend album. Tot mijn afgrijzen zag ik helaas dat op mijn Ipod elk individueel nummer van een album wordt aangegeven als apart album met als titel "onbekend album" .

Dit is met al mijn albums/playlists gebeurd en maakt het vinden van een specifiek nummer op mijn Ipod een bijna onmogelijke zaak.

Is hiervoor een makkelijke oplossing of moet ik elk album in ITunes opnieuw gaan groeperen?

Graag jullie wijze raad!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:07
Als je in iTunes de nummers van het album selecteert en dan naar de tags gaat, staat daar dan aangevinkt 'onderdeel van een verzameling'? Verder kun je bij album artiest nog iets invullen als 'diverse artiesten'.

Soms blijft het een raadsel. Zo heb ik bijvoorbeeld een nummer van Frank Sinatra in de iTunes store gekocht, maar die kan ik op IOS niet vinden bij de artiest Frank Sinatra (omdat het nummer van een diverse artiesten album komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor iPhones & iPads, dus een move die kant op. Tevens is dit een vraagtopic en geen discussietopic :)

MS > IOS

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Daedalus Excuus! Ik ben nieuw hier en dacht in eerste instantie dat dit het beste topic was

@gelukkie Het is des te vreemder omdat in het verleden deze problemen met alle verschillende deelalbums er nog niet was. Ineens begon ITunes het op die manier te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:07
Klopt, bij mij is het vanaf ios10 gebeurd.