Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Nieuw channel, rondje ofzo maken met gradientje (zwart-wit)Op donderdag 12 juli 2001 20:57 schreef Prammenhanger het volgende:
Op ons allenbekende Pelle Website staat een achtergrond, bewerkt met "de grote stippentruuk". Mooi!!! Hoe heet dat effect en in welk programma?
Color Halftonetje erover heen, selecteren,
nieuwe layer, fillen met mooi kleurtje
klaar (en dit alles in photoshop)
Avec la Photoshop.Op donderdag 12 juli 2001 20:57 schreef Prammenhanger het volgende:
Op ons allenbekende Pelle Website staat een achtergrond, bewerkt met "de grote stippentruuk". Mooi!!! Hoe heet dat effect en in welk programma?
Even snel: maak je foto eerst grayscale, en daarna duotone. Als type kies je monotone, en als kleur de kleur waarin je je foto wilt hebben.
Daarna gooi je de filter Color Halftone eroverheen (zit onder pixelate), en dan krijg je dus zo'n effect.
De volgende keer mag je me trouwens ook wel mailen of ICQ-en hoor
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Dit slaat nergens op! Hij helpt je toch goed!Op donderdag 12 juli 2001 21:09 schreef Prammenhanger het volgende:
Verwijderd
Volgens mij kun je dat allemaal wel instellen, maar das allemaal een beetje offtopic jah...maar je kon toch wel dankjewel zeggen ofzoOp donderdag 12 juli 2001 21:14 schreef Prammenhanger het volgende:
en daar ben ik hem ook heel erg dankbaar voor, maar ik vind dat ICQwant elke keer als je internet opstart krijg je reclame op je bord gesmeten en zo zijn er nog meer dingen maar dat word offtopic.
Verwijderd
hahaha, goed zo!Op donderdag 12 juli 2001 21:29 schreef Prammenhanger het volgende:
Pelle, vriend, DANK JE WEL!
Verwijderd
WAAAT. Jij bent zeker zo'n newbie MSN Messenger gebruiker die nix van ICQ snapt??Op donderdag 12 juli 2001 21:09 schreef Prammenhanger het volgende:
hoewel ikzelf icq gebruik, vind ik er wel wat inzitten dat in icq bepaalde simpele dingen veel te moeilijk zijn, iig voor digibetenOp donderdag 12 juli 2001 21:52 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
WAAAT. Jij bent zeker zo'n newbie MSN Messenger gebruiker die nix van ICQ snapt??![]()
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
![]()