Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:37
De afgelopen 3 jaar ben ik een zeer tevreden gebruiker geweest van mijn LG G3, deze werkt eigenlijk nog prima, op wat kleine dingetjes na (soms heeft de WiFi kuren, een G3 dingetje).
Echter mis ik in dagelijks gebruik wat moderne gemakken zoals een vingerafdrukscanner, ik gebruik nu de knock code, dit werkt prima, maar lang niet zo snel als een vingerafdruk. Daarnaast is de telefoon soms niet zo snel als ik zou willen bij sommige acties en is de accu relatief snel leeg, een nieuwe accu plaatsen hielp wel, maar met een beetje gebruik ben je zo door de accu heen (uurtje navigatie en de accu is zo goed als leeg).

Ik zoek een?
Nieuwe smartphone.

Wat is je budget?
Rond de 600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben geen power user, ik gebruik mijn telefoon voornamelijk als fotocamera tijdens dagelijkse tripjes, internet browser voor onderweg, en kijk soms een filmpje. Gamen is zeldzaam, wellicht een of twee keer per jaar. Wel gebruik ik de telefoon veel om mijn mail in de gaten te houden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mij lijkt de Galaxy S8 een mooie keuze.

Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk voldoet mijn LG G3 nog prima, maar er zijn soms kleine irritaties tijdens dagelijks gebruik en ik draai inmiddels een verouderde Android versie (6), een update zit er niet meer in. Ik twijfel eigenlijk of een upgrade naar de Galaxy S8 veel gaat opleveren in snelheid. Ja de specs zijn beter, maar merk je dat eigenlijk met mijn gebruik?

De reden waarom ik een upgrade overweeg is voornamelijk de leeftijd van mijn toestel (+3 jaar), de kleine problemen die het toestel begint te krijgen, en het feit dat de Galaxy S8 nu redelijk geprijst is en een 50 euro cashback actie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:42
Ik weet niet of je van de S8 per se gelukkig wordt, de vingerafdrukscanner zit achterop, dus face unlock is dan makkelijker maar niet zo snel. Ik begrijp wel dat je na 3 jaar eens iets nieuws wil. Waarom niet bijvoorbeeld de Oneplus 5T of een ander toestel binnen je budget bekijken? En heb je al eens bij de winkel toestellen vast gehouden om te kijken of ze fijn zijn in eerste indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14:09

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Kijk eens naar de nokia 8.
pricewatch: Nokia 8 Dual Sim Grijs
Er zijn ook andere versies van de nokia 8.