Na een kleine 10 jaar op een iMac gewerkt te hebben , heb ik vandaag een simpele zelfbouw pc in elkaar gezet om af en toe op te kunnen gamen. Helaas lukt het nog niet zoals verwacht
Probleem is dat ik geen beeld heb, het moederbord, geheugen, processor en videokaart heb ik 2e hands gekocht.
Het gaat om de volgende onderdelen:
Als ik de pc aanzet (knop aan de voorkant van de kast) gaan alle fans wel draaien, maar komt er dus geen beeld op mijn monitor.
Heb de monitor (HDMI) zowel op de videokaart als direct op het moederbord aangesloten.
Een tip in een ander topic op tweakers om de videokaart eruit te halen en zonder op te starten geeft ook geen resultaat.
De monitor/hdmi kabel zijn in orde, deze heb ik op een laptop getest.
Probleem is dat ik geen beeld heb, het moederbord, geheugen, processor en videokaart heb ik 2e hands gekocht.
Het gaat om de volgende onderdelen:
- Intel i5 6400
- ASROCK H110M-HDV
- 8GB Ram
- MSI GTX 960 4GB
- Corsair VS450
- Samsing SSD 120GB
Als ik de pc aanzet (knop aan de voorkant van de kast) gaan alle fans wel draaien, maar komt er dus geen beeld op mijn monitor.
Heb de monitor (HDMI) zowel op de videokaart als direct op het moederbord aangesloten.
Een tip in een ander topic op tweakers om de videokaart eruit te halen en zonder op te starten geeft ook geen resultaat.
De monitor/hdmi kabel zijn in orde, deze heb ik op een laptop getest.
[ Voor 10% gewijzigd door dr86 op 18-01-2018 21:11 ]