WhatsApp Android naar iOS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
Hi,

Ik zoek al twee uur lang naar een mogelijkheid om de WhatsApp berichten van een Android device (HTC One M8) naar een iPhone X te verplaatsen. Echter lukt het mij niet.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Dat is ook niet mogelijk voor zover ik weet. Je kan wel je chats naar jezelf mailen om te bewaren en dan op iOS nieuwe beginnen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
RZor schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 21:10:
Dat is ook niet mogelijk voor zover ik weet. Je kan wel je chats naar jezelf mailen om te bewaren en dan op iOS nieuwe beginnen.
Dit. Beste optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Waarom de zoekfunctie niet gebruiken? Ik weet dat de zoekfunctie hier echt super brak is, maar t lijkt me vaag als je dit niet kan vinden. Ik zie elke maand minstens één topic met deze vraag voorbij komen, en elke keer weer is t antwoord: Ja, dat kan, maar het is een beetje ***** werk omdat de software nogal brak is en t kost je een paar euro.

Je kan WhatsApp’s gesprekgeschiedenis van Android naar iOS importeren/kopiëren met BackupTrans.
Koop deze versie voor $19,95: http://www.backuptrans.co...p-to-iphone-transfer.html
Of deze voor $29,95: http://www.backuptrans.co...atsapp-transfer-plus.html
(Let op: Ik link naar de Windows-versie. De licentie daarvoor is niet te gebruiken op Mac. Als je een Mac hebt, klik dan op de “Go to Mac version”.)

Die eerste kan één kant op, die tweede kan beide kanten op.
Volg de handleiding heel nauwgezet, want elke fout die je maakt of voorbereiding die je bent vergeten betekent meestal dat je opnieuw kan beginnen met t hele proces. :+ Kan heel frustrerend zijn, maar uiteindelijk kom je er wel. Succes!

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 19-01-2018 07:34 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Dank je wel WhatsappHack. Die link ben ik tegengekomen! Echter, wil ik best betalen als ik zeker weet dat het werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Het werkt. Meerdere success stories te vinden in de relevante topics hier.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
WhatsappHack schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:14:
Het werkt. Meerdere success stories te vinden in de relevante topics hier.
Top, ga het proberen! Thanks!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
You’re welcome. Doe het wel op een dag dat het weinig uitmaakt als je chagrijnig wordt, want hoewel t werkt is het zoals gezegd niet bepaald prettige software. Nog niemand tegengekomen waar ‘t direct bij de eerste poging is gelukt.

Wie z’n chatgeschiedenis wil bewaren moet pijn lijden, zegmaar. :+ Of wie weet ben jij de eerste waar het direct zonder ook maar één foutmelding of vastloper werkt.

Oh en doe jezelf een lol... Vóór je begint zowel je Android-toestel als iPhone je computer laten vertrouwen - en lees de handleiding met wat je moet instellen op de toestellen om te kunnen importeren. Niets frustrerender dan dat ie na veel gezeik eindelijk klaar is om te gaan kopiëren, blijkt dat je iPhone je computer nog niet vertrouwt of je bent vergeten ZMI uit te zetten ofzo, BackupTrans crasht en je weer van voren af aan kan beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 19-01-2018 08:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• turkeyhakan
WhatsappHack schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 08:28:
You’re welcome. Doe het wel op een dag dat het weinig uitmaakt als je chagrijnig wordt, want hoewel t werkt is het zoals gezegd niet bepaald prettige software. Nog niemand tegengekomen waar ‘t direct bij de eerste poging is gelukt.

Wie z’n chatgeschiedenis wil bewaren moet pijn lijden, zegmaar. :+ Of wie weet ben jij de eerste waar het direct zonder ook maar één foutmelding of vastloper werkt.

Oh en doe jezelf een lol... Vóór je begint zowel je Android-toestel als iPhone je computer laten vertrouwen - en lees de handleiding met wat je moet instellen op de toestellen om te kunnen importeren. Niets frustrerender dan dat ie na veel gezeik eindelijk klaar is om te gaan kopiëren, blijkt dat je iPhone je computer nog niet vertrouwt of je bent vergeten ZMI uit te zetten ofzo, BackupTrans crasht en je weer van voren af aan kan beginnen.
Het is gelukt! Thanks!!!!!! Heeft een uur geduurd :-) Topper!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Helemaal top! Goed om te horen.
Check wel ff of je media ook over is (als je die niet al vanuit de albums had overgezet), dat schijnt niet altijd 100% feilloos te werken. :) Better safe than sorry. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door WhatsappHack op 19-01-2018 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
WhatsappHack schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:05:
Helemaal top! Goed om te horen.
Check wel ff of je media ook over is (als je die niet al vanuit de albums had overgezet), dat schijnt niet altijd 100% feilloos te werken. :) Better safe than sorry. ;)
Media heeft die inderdaad niet alles overgezet, staan wat vraagtekens hier en daar. Maar daar heb ik een back-up van gemaakt en op de computer gezet. De chatberichten zijn over, dat was de bedoeling ook :-) Senior (papa) weer blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Ka het kloppen dat deze programma niet meer werkt: BackupTrans.

De website bestaat niet meer. En is er een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Zhadum schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:13:
Ka het kloppen dat deze programma niet meer werkt: BackupTrans.

De website bestaat niet meer. En is er een alternatief?
Denk dat je een DNS storing hebt, de website werkt hier namelijk prima. :)
Andere resolvers instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Thanks, lag aan mijn PC. op Ipad en mobiel kon ik de website wel goed bereiken. PC opnieuw gestart, windows update werd uitgevoerd, en daarna werkte het prima. Nogmaals bedankt voor je hulp.
Pagina: 1