Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• rookie1
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-12-2018
Mijn vraag
wachtwoord "springt" terug op ander\langer wachtwoord

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
outlook.com
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...instellingen staan goed zoals inkomende mail uitgaande mail en poort

Alle reacties

• rookie1
goedenavond tweakers,

ik heb een probleem met het versturen en ontvangen van mail op mijn lumia 550 telefoon.

als ik de mail wil openen krijg ik de foutmelding dat het wachtwoord niet matched.
als ik echter het (juiste) wachtwoord opnieuw invoer en bevestig werkt het niog steeds niet. als ik vervolgens mijn wachtwoord controleer blijkt het wachtwoord veel langer te zijn. ik kan niet zien wat het wachtwoord is ik zie namelijk alleen puntjes, maar dat het niet klopt is wel duidelijk want het er staan meer tekens.

kan het wachtwoord automatisch "verspringen"? de mail werkt wel op mijn computer, en andere mailadressen werken ook op mijn telefoon

• TommieW
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22-04 20:02

TommieW

Numa numa.

Account gewoon verwijderen en opnieuw toevoegen?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
Oneplus 3T

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 06:42

DarkSide

theres no place like ::1

Idd account helemaal eens verwijderen.

Dat je ww "langer" lijkt klopt. Is gewoon een beveiliging dat je niet kunt zien uit hoeveel karakters je WW bestaat.
Je ww werkt wel als je gewoon in een browser wilt inloggen? Of heb je MFA aangezet onlangs op je account en moet je hiervoor een extra ww genereren voor safe apps?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• rookie1
heb ik al geprobeerd, dat helpt niet. ik krijg wel de melding dat de instellingen zijn verouderd en dat ik het wachtwoord mogelijk moet bijwerken of het account moet machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat

• rookie1
hallo darkside,

in een browser werkt het wel, ik heb geen extra beveiling aangezet

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
@rookie1 Zou je voortaan je probleem in één post willen opnoemen, dat is makkelijker voor de leesbaarheid. Je kan op 'Wijzig' drukken om posts aan te passen.

Het is dan ook niet toegestaan om meerdere posts onder elkaar te plaatsen.
quote:
rookie1 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:22:
heb ik al geprobeerd, dat helpt niet.
Tijdens het opnieuw toevoegen, werd je wachtwoord toen wel geaccepteerd?

• rookie1
nee ook niet, het heeft nog geen enkele keer gewerkt. ik heb voor de poort gekozen voor imap i.p.v pop3. het zoun iets te maken hebben met het doorsturen naar mijn telefoon want op mijn computer werkt het wel

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
rookie1 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:23:
ik heb voor de poort gekozen voor imap i.p.v pop3.
Maar waarom kiezen voor imap of pop3? Outlook ondersteund gewoon Exchange en ik zou dan ook altijd daarvoor kiezen.

En je geeft aan dat de instellingen 'goed' staan, maar welke instellingen gebruik je precies? (poorten, servers e.d.)

rens-br wijzigde deze reactie 19-01-2018 11:21 (17%)

• rookie1
ik kan op mijn telefoon alleen kiezen voor pop 3 of voor imap, exchange kan ik niet aanvinken.

de server voor inkomende mail is : mail.zxcs en de server voor uitgaande mail is : mail.zxcs.nl

smtp poort 465. deze gegevens heb ik gekregen van mijn provider, maar op de een of andere manier werkt het toch niet

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
@rookie1 je geeft in je openingspost aan dat het een outlook.com account is, maar je voert vervolgens imap gegevens van zxcs in?

Wat voor account is dit precies?

Als het inderdaad een outlook account is, zul je het volgende in moeten voeren:
quote:
MAP server name imap-mail.outlook.com
IMAP port 993
IMAP encryption method TLS
POP server name pop-mail.outlook.com
POP port 995
POP encryption method TLS
SMTP server name smtp-mail.outlook.com
SMTP port 587
SMTP encryption method STARTTLS
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True