Binnenkort ga ik op mijzelf wonen en heb ik zo'n beetje alles overgenomen van de vorige bewoonster tegen een goede prijs.
Nu zit ik enkel met een probleem: herrie van de koelkast.
Het is een grote LG koelkast met No-frost + een groot vriesvak.
Aangezien ik geen boekjes heb en nog niet het model nummer heb kunnen ontdekken - weet ik even niet of het een model probleem is of gewoon hoort bij een koelkast. De koelkast is verre van vol omdat ik er nog niet woon.
De koelkast staat in de open keuken (appartement) waardoor ik hem erg goed hoor 'aan slaan' af-en-toe. Dit kan wel een of anderhalf uur duren, waarna het geluid weer zakt.
Ik heb geprobeerd of hij waterpas staat, en zo te zien wel, hij wiebelt niet bijvoorbeeld, maar nog niet met een echte waterpas dus.
Kan ik hier iets tegen doen? Bijvoorbeeld met een bepaalde geluiddempende mat?
Thanks!
Nu zit ik enkel met een probleem: herrie van de koelkast.
Het is een grote LG koelkast met No-frost + een groot vriesvak.
Aangezien ik geen boekjes heb en nog niet het model nummer heb kunnen ontdekken - weet ik even niet of het een model probleem is of gewoon hoort bij een koelkast. De koelkast is verre van vol omdat ik er nog niet woon.
De koelkast staat in de open keuken (appartement) waardoor ik hem erg goed hoor 'aan slaan' af-en-toe. Dit kan wel een of anderhalf uur duren, waarna het geluid weer zakt.
Ik heb geprobeerd of hij waterpas staat, en zo te zien wel, hij wiebelt niet bijvoorbeeld, maar nog niet met een echte waterpas dus.
Kan ik hier iets tegen doen? Bijvoorbeeld met een bepaalde geluiddempende mat?
Thanks!