Mijn vraag:
Na een stroom storing kunnen wij geen interactieve TV meer bekijken via de KPN meegeleverde tv ontvangers. Het rare is dat het menu wel weergegeven wordt en we ook via Netflix (via de tv ontvanger) kunnen bekijken. Dit probleem is er met alle 3 ontvangers bij ons thuis.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik gebruik niet de KPN bijgeleverde router. Ik maak gebruik van een Ubiquiti edgerouter X. Deze opstelling werkte voor de stroom uitval nog perfect.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb geprobeerd router, tv ontvanger, tv rebooten.
TV ontvanger gereset/software opnieuw opgehaald.
Bij het gebruik van Netflix zie ik dat er wel data over het VLAN 4 gaat, waar dus ook de data van interactieve TV over zou moeten gaan.
Andere HDMI kabel, zelfs met SCART geprobeerd.
Mocht iemand suggesties hebben dan hoor ik dat graag.
Na een stroom storing kunnen wij geen interactieve TV meer bekijken via de KPN meegeleverde tv ontvangers. Het rare is dat het menu wel weergegeven wordt en we ook via Netflix (via de tv ontvanger) kunnen bekijken. Dit probleem is er met alle 3 ontvangers bij ons thuis.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik gebruik niet de KPN bijgeleverde router. Ik maak gebruik van een Ubiquiti edgerouter X. Deze opstelling werkte voor de stroom uitval nog perfect.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb geprobeerd router, tv ontvanger, tv rebooten.
TV ontvanger gereset/software opnieuw opgehaald.
Bij het gebruik van Netflix zie ik dat er wel data over het VLAN 4 gaat, waar dus ook de data van interactieve TV over zou moeten gaan.
Andere HDMI kabel, zelfs met SCART geprobeerd.
Mocht iemand suggesties hebben dan hoor ik dat graag.