hoe kun je ergens instellen dat als je een week op vakantie bent, mensen daar even van op de hoogte kunnen worden gesteld?
post ? GoT ? be more specific !
Mother, will they like this song?
Verwijderd
ja wat bedoel je ?? briefje op de deur hangen voor de buren ben op vakantie dan en dan terugOp donderdag 12 juli 2001 20:48 schreef Hellraiser het volgende:
hoe kun je ergens instellen dat als je een week op vakantie bent, mensen daar even van op de hoogte kunnen worden gesteld?
Verwijderd
Geb. datum: 25 augustus 1979Op vrijdag 13 juli 2001 00:32 schreef 007 het volgende:
Hellraiser, mag ik vragen hoe oud jij bent?
nou rekenen mag je zelf
je weet wel, net zo als bij zonnet. daar kun je instellen dat als je een week op vakantie bent, mensen dan een maitlje krijgen in de vorm, even niet bereikbaar.
Ik zie in je profile dat je een email adres hebt van zonnet, dus wat is het probleem
Bij de meeste webbased mail boxen kan het ook wel trouwens.
[edit]
Ofwel, kan je iets duidelijker zijn, en een andere topic titel nemen in het vervolg.
[edit]
Ofwel, kan je iets duidelijker zijn, en een andere topic titel nemen in het vervolg.
nou zonnet is voor websites zoals deze, verder heb ik nog een paar e-mail adressen en dan wel onder outlook express.
kan je dat in outlook mischien ook instellen?
Je kunt je eigen post editen, dus je hoeft er niet nog een post onder te zetten om iets toe te voegenOp vrijdag 13 juli 2001 09:38 schreef Hellraiser het volgende:
het gaat dus om een vorm van automatisch antwoord.
[topic=182520]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Neem aan dat je dat serverside wil oplossen, moet je ff zoeken op de site van / contact opnemen met je ISP of de beheerder van de betreffende serverOp vrijdag 13 juli 2001 09:35 schreef Hellraiser het volgende:
nou zonnet is voor websites zoals deze, verder heb ik nog een paar e-mail adressen en dan wel onder outlook express.
Ik heb de topictitel ff aangepast.
Hellraiser, bedenk in het vervolg ff een topictitel die je probleem/vraag omschrijft, niet zo'n vaag topictiteltje.
Hellraiser, bedenk in het vervolg ff een topictitel die je probleem/vraag omschrijft, niet zo'n vaag topictiteltje.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1