Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wachten op een smarthphone met 5g ? Wanneer komen die uit ?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Vraag

• pepee
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 05-04 15:04
Beste Tweakers,

Ik heb momenteel een Nexus 5 en deze begint wat problemen te krijgen met een paar dingen.
Dus wil uitkijken naar een nieuwe smarthphone en las ik over 5g.

Wanneer komen de smarthphones uit met 5g ?

Mvg.

Alle reacties

• 12erik1234
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 19-02 18:27
ik weet nog niks af van telefoons met 5g ondersteuning. ik weet wel dat Motorola bezig is aan een 5G modem voor bestaande Moto Z telefoons.

Zoals onderaan dit artikel beschreven: nieuws: Renders tonen Moto X5 met 'iPhone X-notch' en andere Moto-smartphones

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

In Amerika niet eerder dan begin 2019, wetend dat wij in Europa vaak daar nog op achterlopen, zou in ieder geval voor 2 jaar nog een nieuwe zoeken.

https://www.bloomberg.com...hone-in-u-s-by-early-2019

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 07-04 13:47
Bij mijn weten worden de 5g frequenties niet voor eind 2019 geveild. Dan gaat er nog een flinke periode overheen voordat ze in gebruik zijn. Komende twee-drie jaar kan je nog rustig rekenen op 4g

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:14

rens-br

Moderator Mobile & IN
quote:
pepee schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:36:
Wanneer komen de smarthphones uit met 5g ?
Op Tweakers wordt net wat meer eigen inzet verwacht dan je vraag neerzetten en wachten op het antwoord. Je kan in Het algemeen beleid #quickstart lezen wat we verwachten.

Ga dus eerste even zelf op onderzoek uit en mocht je er daarna niet uitkomen, maak dan gerust even een nieuw topic aan.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True