Ik ben van plan om mijn FHD projector te upgraden naar een 4K/60 f/s maar heb mogelijk een probleem met de weggewerkte 1.4a HDMi kabel die niet de volledige bandbreedte aan kan. Deze is helaas niet eenvoudig te vervangen zonder wat breekwerk. Heb nu de volgende situatie:
FHD Bron (hdmi 1.4) --> Receiver (hdmi 1.4) --> Projector
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is dat ik de 4K/60 video stream rechtstreeks aansluit op de projector als input en het geluid via de andere hdmi kabel naar mijn receiver stuur (ARC)?
HDMI 1.4 van projector --> Receiver (ARC)
Ik vermoed van niet en denk dat de projector maar 1 input tegelijkertijd kan verwerken maar weet het niet zeker
FHD Bron (hdmi 1.4) --> Receiver (hdmi 1.4) --> Projector
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is dat ik de 4K/60 video stream rechtstreeks aansluit op de projector als input en het geluid via de andere hdmi kabel naar mijn receiver stuur (ARC)?
UHD bron --> HDMI 2 van projectorInputs 1 x HDMI 2.0, 1 x HDMI 1.4a 3D support + MHL, 1 x VGA (YPbPr/RGB), 1 x Audio 3.5mm, 1 x USB-A service
HDMI 1.4 van projector --> Receiver (ARC)
Ik vermoed van niet en denk dat de projector maar 1 input tegelijkertijd kan verwerken maar weet het niet zeker