Ik heb een probleem met Excel waar wij geen verklaring voor kunnen vinden. Het volgende is er gebeurd in een offerte volg systeem die ik gemaakt heb zijn van 1 persoon offertes door elkaar heen gegaan bedragen die niet kloppen linken naar bestanden die niet kloppen etc etc. Het is allemaal random velden die door elkaar heen zijn gehaald. Dan klopt de datum niet of datum klopt maar de plaats is niet correct offertenummer 737 bijvoorbeeld staat datum van januari 2017 alleen voorbij de 700 staat de offertes van november. Dit gaat met alles door elkaar namen datums bedragen echt alles. Wat ik zeg het is random offerte 7 is eigenlijk 18, 9 is 20 maar ook 412 hoort 210 te zijn we zien maar één patroon alleen van één persoon is dit aan orde de andere 3 personen die er in werken hebben dit niet. De persoon kan ik heel goed en zou nooit iets doen om dit bestand te beschadigen daar zijn 5 man het over eens.
Nu mijn vraag is er een virus die cellen kan switchen met andere cellen, ik vraag dit, omdat een ander bestand ook al problemen heeft. De server die draait Sophos en de desktop ook maar niet alles is 100% te beveiligen. Kan het een virus zijn zo ja welke zodat we kunnen zoeken, zo nee heeft er iemand een idee of Excel een optie heeft om dit te bereiken.
Nu mijn vraag is er een virus die cellen kan switchen met andere cellen, ik vraag dit, omdat een ander bestand ook al problemen heeft. De server die draait Sophos en de desktop ook maar niet alles is 100% te beveiligen. Kan het een virus zijn zo ja welke zodat we kunnen zoeken, zo nee heeft er iemand een idee of Excel een optie heeft om dit te bereiken.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.