Praat mee over de Tweakers Developers Summit 2018

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • gerbenvdr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-08-2024

gerbenvdr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s7tIp56AkzSBdod4iKgUwmsX/full.jpg

Op 15 februari 2018 organiseren wij opnieuw de Tweakers Developers Summit. Voor iedereen die denkt, wat is dat ook alweer? Kijk dan vooral deze video van vorig jaar terug! Deze keer is DeFabrique in Utrecht het toneel voor veel inspirerende keynotes, diepgaande break-outsessies en een gezellige borrel. De Developers Summit staat dit jaar in het teken van webdevelopment, mobile app development, game development, agility en security onder het motto 'coding the future'. Op het programma onder andere keynotes van dr. Sue Black en Seb Lee Delisle en break-outsessies van Bruno Souza, Bert Ertman, onze eigen Donovan van der Roest en sprekers van Booking.com, Wetransfer, Q42 en Exact.

Voor iedereen die een ticket heeft (of gewoon gezellig mee wil praten) openen we dit topic. Regel hier je carpool-date, bespreek het programma of laat ons weten wat we nog moeten toevoegen. Kortom: laat de voorpret maar beginnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Corniel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-03 14:56

Corniel

De wereld is gek!

Ik kijk er erg naar uit. Ik mag aantreden als spreker. Ben benieuwd naar de opkomst (en of het een beetje aansluit bij wat men verwacht).

while (me.Alive) {
me.KickAss();
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:56
Een linkje naar het programma zou wel leuk zijn. :P

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hopen het programma in de loop van volgende week definitief rond te hebben en zullen het dan ook zeker meteen met jullie delen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
FF de tekst door de spellings checker gooien ;)
Up for some inspiring keynotes by reknown speakers?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Corniel schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:37:
Ik kijk er erg naar uit. Ik mag aantreden als spreker. Ben benieuwd naar de opkomst (en of het een beetje aansluit bij wat men verwacht).
Insta awesome :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Samen met een collega ben ik aanwezig. Ik ben benieuwd wie we nog meer gaan zien dan.

[ Voor 38% gewijzigd door FiXeR.nl op 19-01-2018 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
@Verwijderd het programma overzicht op https://tweakers.net/acties/developerssummit2018/program/ is wat mij betreft nogal onoverzichtelijk. Je ziet er totaal niet welke onderwerpen wanneer besproken worden ( De sprekers zullen de meeste mensen niet zo veel zeggen, dus de onderwerpen zijn veel interessanter ), en je ziet ook niet snel terug welke sessies overlap met elkaar hebben.

Een schema zoals hier: http://iottechday.nl/timetable/ ( gewoon random timetable google result ) is veel overzichtelijker. Misschien een tip voor de volgende keer :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdextro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 09:37
@Woy Eens over die timetable, het heeft even geduurd voor dat wij een leuke planning hadden.

Maar ik ben er bij met 2 collega's morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 18:09

Crazy-

Best life ever

Ben er ook bij met nog 12 tal collega’s ! Ben zeer benieuwd

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Corniel schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:37:
Vrij interessant, wel heel erg .net georiënteerd en het zat vol genoeg leek me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corniel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-03 14:56

Corniel

De wereld is gek!

Gopher schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:00:
Vrij interessant, wel heel erg .net georiënteerd en het zat vol genoeg leek me?
Ik denk dat het meeste ook prima is toe te passen in een niet-.NET omgeving. Maar het klopt dat ik er focus was op (onze) .NET omgeving.

while (me.Alive) {
me.KickAss();
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 15:19

qless

...vraag maar...

Waren er meer die wat issues hadden met de (online) mobile planning. Scrollen ging regelmatig (niet) meer of mis.

Verder was het erg top

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 21:25
Weet iemand of er nog keynote's / presentaties online komen te staan?
Pagina: 1